- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی و فرهنگی پارس آباد با فرماندار

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، فرماندار پارس آباد در این نشست با بیان اینکه قشر جوان از سرمایه های عظیم ایران اسلامی محسوب می شوند، گفت: جوانان سهم به سزایی در پیشرفت، توسعه و اقتدار این مملکت دارند.
مهدی احمدی، حضور جوانان در صحنه های مختلف انقلاب و مشارکت آنان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در رشد و بالندگی جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و از مسوولان خواست ضمن استفاده از نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادهای سازنده جوانان، بستر و زمینه را برای حضور موثر و فعال این قشر در حوزه های مختلف فراهم کنند.
در ادامه جوانان حاضر در جلسه در سخنان جداگانه ای به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در خصوص خواسته ها و نیازهای قشر جوان و نیز مسائل و مشکلات گوناگون شهرستان پرداختند.
در این نشست که در دفتر فرماندار برگزار گردید، یحیی خدمتی ،نیکنام شاکری ،کیکاووس پوراصغر ،رضا امیرپور ، بابک مهرپرور ،محمد دشتی و ناصر صفایی حضور داشتند.

SONY DSC

SONY DSC

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی و فرهنگی پارس آباد با فرماندار"

#1 Comment By بهرام.ف On 2015/07/23 @ 4:18 ق.ظ

سلام
نمیدانم منظورتان از فعالان فرهنگی چیست؟ نمیدانم چه معیاری دارد؟ نمی دانم چه کسی یا چه کسانی شمارابه عنوان فعالان فرهنگی و اجتماعی معرفی کرده اند این عنوان خیلی سنگین است برای این دوستان محترم.بهتر است کمی دقت فرمایید اقایانانی که این جلسات را برگزار میکنید. فعال فرهنگی و اجتماعی خیلی شاخصه ها و معیار ها دارد که فرد باید آن را یا بخشی از آن را دارا باشد. در شهرمان افرادی داریم که در این زمینه خیلی فعال بوده و معیار لازم را هم دارند. به هر حال برای دوستان آرزوی موفقیت دارم.

#2 Comment By مهدی On 2015/07/23 @ 1:34 ب.ظ

مگه قراره کسی معرفی کنه .جوانان منطقه جمع شدند برای انجام کارهای فرهنگی به صورت داوطلبانه می خواهند تشکلات مردم نهاد را در جامعه ایجاد کنند.و از همه فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی برای همکاری دعوت به عمل می اید .چرا ما …این طوری برخورد میکنیم اگه دوست عزیز شما اینقدر که نقد میکنید پیش قدم میشدید و چنین کاری انجام می دادید

#3 Comment By بهمن احمدی مقدم On 2015/07/24 @ 8:54 ق.ظ

به نظر من ایده خوبی است مسئولان همیشه احساس مسئولیت می کنند نسبت به کاری یا تصمیمی که میخواهند انجام بدهند همیشه احساس می کنند که کسانی پیگیر کارهای این هستند

#4 Comment By پرهام On 2015/07/24 @ 8:45 ب.ظ

میمون ومبارکه سرافرازوپیروزومستدام باشید.