امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 18th, 2014 3:18 | کد خبر : 5894 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نشست بصیرت افزایی ناظران شورای نگهبان پارس آباد برگزار شد+تصاویر

به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان، نشست بصیرت افزایی ناظران شورای نگهبان شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

IMG_0038

به گزارش مغانه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد در این نشست گفت: شورای نگهبان، حافظ اصلی اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام صالح اسدی با بیان اینکه تاسیس این نهاد از مهمترین ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ناظران امین شوراي نگهبان با توجه به تجربه، سابقه، تعهد و امانتداري، نقش مهمي در امنيت و سلامت انتخابات دارند.

او، با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد از چند ماه پیش فعالیت های تبلیغاتی خود را شروع کرده اند که این مغایر با اصول و قوانین انتخابات است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت و تبلیغات شبکه های پرتعداد ماهواره ای کشورهای بیگانه بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با راه اندازی شبکه های ماهواره ای ضد اسلام، درصدد براندازی انقلاب اسلامی ، سست کردن استحکام و بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی و نیز انحراف جوانان هستند.

IMG_0035

اسدی، به جنایات اسرائیل در غزه و داعش در عراق اشاره و بیان کرد: وحدت و اتحاد مسلمانان موجب شکست گروه تکفیری داعش و محو رژیم جعلی اسرائیل می شود.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان پارس آباد نیز با بیان اینکه شورای نگهبان ضامن سلامت جامعه است، گفت: وجود ناظران امین در شورای نگهبان حضور پرشور و شعور و حداکثری مردم در انتخابات را تضمین می کند.

بیگ علیزاده، امانت داری و بی طرفی را دو تکلیف مهم ناظران شورای نگهبان دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم که انتخابات با حضور مشارکتی و حداکثری مردم و به ویژه شرکت آگاهانه آنها انجام شده و ناظران شورای نگهبان در این حوزه مسوولیت بسیار خطیری بر عهده دارند.

IMG_0030 IMG_0033

IMG_0029 IMG_0031

نظرات