امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 20th, 2013 9:50 | کد خبر : 69 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نحوه بازگشت مجدد پژو سیتروئن به ایران

نماینده شرکت فیدل در ایران نحوه بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران را اعلام کرد. مجید جاودانی تبریزی نماینده شرکت فیدل در ایران گفت: در خصوص بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران اعلام آمادگی رسمی فیدال توسط خانم ایزابل وگن، عضو کمیته داوری اتاق بازرگانی بین الملل و مدیر اداره […]






نماینده شرکت فیدل در ایران نحوه بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران را اعلام کرد.

مجید جاودانی تبریزی نماینده شرکت فیدل در ایران گفت: در خصوص بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران اعلام آمادگی رسمی فیدال توسط خانم ایزابل وگن، عضو کمیته داوری اتاق بازرگانی بین الملل و مدیر اداره داوری فیدال، و پس از مذاکره با مدیران ارشد شرکت مذکور در تاریخ 12 اردیبهشت 92 تقدیم ریاست کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: این مکاتبه رسمی که به تأیید سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس و وزارت امور خارجه رسیده است، تصریح می کند با توجه به اینکه شرکت پژو- سیتروئن موکل فیدال است، فیدال می تواند امکان از سرگیری مشارکت با آن شرکت یا خاتمه مشارکت بدون تحمیل زیان بین الملل به کشور را فراهم آورد.

نامه

جاودانی تبریزی تصریح کرد: ریاست کمیسیون صنایع در حضور اینجانب با قائم مقام ایران خودرو موضوع را در میان گذاشت ولی وی این پیشنهاد را رد کرد. اگر ایران خودرو گزینه ای بهتر از پژو- سیتروئن را جایگزین می‌کرد حرفی باقی نمی ماند ولی متأسفانه حرف از مشارکت با تولیدکنندگان بی نام و نشان شرقی زده می شود که جای تأسف است. 

3939


اخبار مرتبط

نظرات