- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نتایج مرحله استانی مسابقات دانش آموزی قرآن به زودی اعلام می شود

IMG_0002

“علی نوری زارنجی” عصر امروز پنجشنبه در گفت و گو با مغانه، افزود: این مسابقات را که از امروز به مدت دو روز و با شرکت یک هزار و 450دانش آموز منتخب مرحله منطقه ای برگزار می شود، داوران مجرب و برجسته استان و منطقه قضاوت می کنند.

وی، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این رقابت ها اندیشیده شده است، گفت: امروز و در روز نخست این مسابقات دانش آموزان برگزیده مناطق و نواحی 19گانه آموزش و پرورش استان به رقابت پرداختند و فردا جمعه با شرکت 660دانش آموز دختر این مسابقات پیگیری خواهد شد.

او، اضافه کرد: طی سه ماه گذشته جلسات متعددی در مرکز استان و منطقه برگزار شده است تا این رویداد مهم و معتبر قرآنی و فرهنگی با کیفیت مطلوب و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی، برگزاری جلسه توجیهی با داوران را پیش از اجرای مسابقات، در همین راستا دانست و اظهار کرد: شرکت کنندگان، داوران و میهمانان از روند و نحوه برپایی مسابقات امروز رضایت داشتند که امیدواریم فردا نیز این روند ادامه داشته باشد.

نوری، با اشاره به قابلیت ها، توانمندی ها و چشم اندازهای طبیعی این شهرستان، اجرای چنین برنامه ها و مسابقات را فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن ظرفیت و قابلیت های منطقه دانست و گفت: با هدف بهره گیری حداکثری از این فرصت، داوران این مسابقات از مناظر و مناطق گردشگری و دیدنی شهرستان از جمله چهل پله، اطراف دریاچه و مناظر شهرک غفاری و نیز مزارع منطقه دیدن کردند.

وی، از توزیع بسته فرهنگی بین دانش آموزان شرکت کننده و داوران این مسابقات خبر داد و بیان کرد: بعد از اتمام مسابقه، به دانش آموزان شیرینی و دعای سفر اهدا می شود تا این عزیزان با خاطره ای خوش این منطقه را ترک کنند.

بر اساس این گزارش، مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی به مدت دو روز(یک روز پسران و یک روز دختران) در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در محل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد برگزار می شود.

 

 

 

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "نتایج مرحله استانی مسابقات دانش آموزی قرآن به زودی اعلام می شود"

#1 Comment By مهدی On 2014/10/26 @ 7:37 ق.ظ

جناب آقای حقیقت پور چه اشکالی داره منطقه مغان هم از امکانات کافی و توسعه بهره مند باشه . همگان میدانند اردبیل قبل از اینکه مرکز استان شود وضعیتی بسیار بدتر از پارس آباد داشت اما با استان شدن اردبیل این شهر متحول شد و یکی از شهرهای توریستی کشور محسوب می شود . یه روزی تشریف بیار مغان و شهر پارس آباد رااز نزدیک ببین شهری که قطب مهم کشاورزی و اقتصادی استان وکشور محسوب میشود در وضعیتی اسفبار به لحاظ توسعه زیرساختها و امکانات حداقل شهری به سر میبرد .
یقین بدانید مردم مغان قدردان زحمات نمایند خودشان هستند و حرف حقیقت تلخ است بیان واقعیت برای شما و دوستانتان در مرکز استان که سالهاست در حق مغان اجحاف می کنید بسی سخت تر است امیدوارم برای توسعه مغان کمک کنید هر چند اگر مانعی برای توسعه آن نباشید.یاعلی

#2 Comment By حمید On 2014/10/26 @ 8:50 ق.ظ

نمایندگان اردبیل از حرفهای برومند وحشت زده شدن . چه اشکالی داره یه منطقه ای استان بشه. اخر این شدنی هست

#3 Comment By محمد On 2014/10/26 @ 7:53 ب.ظ

آقای حقیقت پور حرف حق تلخ است. و به همین خاطر سخنان برومند به مذاقتان خوش نیامده.مطمئنا همانطوری که نماینده مان گفتند اردبیل نواقص و کمبودهای زیادی دارد و فرصت پرداختن به مشکلات مغان و پارس آباد و بیله سوار را ندارد . اتفاقا باید ممنون برومند باشید که باری از دوشتان برمیدارد.دیگر مدیرکل شدن یک پارسآبادی یا بیله سواری در استان شما را شرمنده موکلانتان نخواهد کرد و شما را به بی عرضگی متهم نخواهند نمود.راستی چرا اینچنین بر می آشوبید از یک نطق. میگویند نمایندهگان مجلس علاوه بر اینکه نماینده حوزه انتخابیه خودشان هستند نماینده کل ایران نیز هستند حالا خداوکیلی تاکنون کدام طرح ویا برنامه ای در مورد رشد و توسعه پارساباد یا بیله سواررا ارایه نموده اید .