امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 22nd, 2015 2:25 | کد خبر : 10601 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نبود امکانات ساده در گمرک بیله سوار مغان مشکل ساز شده است

معاون فرماندار بیله سوار مغان گفت: نبود امکانات ساده ترخیص کالا و مسافر در گمرک مرزی این شهرستان مشکل ساز شده است.

به گزارش مغانه، محمد ابراهیمی در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله سوار افزود: اعلام نیازمندی و ضرورت های این گمرک تکراری شده در حالی که هیچ توجهی نیز به رفع این مشکلات از سوی مسوولان ذیربط استانی نشده است.

وی گفت: با توجه مسوولان به حل این نیازها پرونده استقرار دستگاه ایکس ری و سگ مواد یاب در این گمرک باید برای همیشه بسته شود.

او اظهار کرد: تبعات منفی این کاستی ها مسیر دور شدن از تحقق اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد ، هر چند دستگاه بسیار توانمند قضا با تمام توان و قدرت و در کمترین زمان ممکن به پرونده های قاچاق رسیدگی می کند.

ابراهیمی افزود: نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی ، بسیج و مرزبانی مقتدر این شهرستان برای کشفیات کالاهای قاچاق و دستگیری قاچاچیان غیرمجاز به صورت شبانه روزری تلاش می کنند و هرگز اجازه نخواهیم داد افراد سود جو و فرصت طلب نظم و امنیت اقتصادی کشور را به هم زده و به اهداف شوم خود برسند.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد ، روزانه سه هزار مسافر آذری از طریق گمرک مرزی بیله سوار بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند. (ایرنا)

اخبار مرتبط

نظرات