امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 7th, 2015 8:24 | کد خبر : 9713 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نامه هایی در ارتباط با الحاق مغان به منطقه آزاد ارس

دفتر نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در خانه ملت، با توجه به در خواست های مردمی و در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار سه نامه مهم در مورد الحاق به منطقه آزاد ارس کرد.

به گزارش مغانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام برومند، دفتر نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، با توجه به در خواست های مردمی و در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار سه نامه مهم در مورد الحاق به منطقه آزاد ارس کرد.
نامه اول مربوط به ابلاغ کتبی دستور رئیس جمهور به آقای ترکان، توسط معاون اجرایی رئیس جمهور است. این نامه به صراحت اعلام می کند به پیشنهاد آقای برومند و دستور رئیس جمهور الحاق پارس آباد و بیله سوار در دستور کار قرار بگیرد.
نامه دوم دستوری است که آقای برومند از معاون اول رئیس جمهور اخذ کرده تا در روند الحاق پارس آباد، بیله سوار و همچنین گرمی تسریع صورت پذیرد.
اما نامه سوم که بسیار تامل بر انگیز است نامه ای به تاریخ ۴ بهمن است که در پاسخ نامه به معاون اول داده شده و طی آن به نماینده مغان اعلام شده که موضوع درخواستی توسط نمایندگان اعضا شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تصویب شده و در جلسه شورا مطرح خواهد شد. اما در این سه روز چه اتفاقی افتاد و چه کسانی و به چه دلیلی باعث شدند این امر محقق نشود امری است که به زودی به طور مفصل به آن پرداخته خواهد شد.

۹۶۲۰۳۷ ۹۶۲۰۳۸ ۹۶۲۰۵۳

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

تمام مکاتبات جناب نماینده در سال ۹۳ یعنی بعد از طرح موضوع از طرف فرماندارسابق نوشته شده……..متاسفانه؟

شهروند

نوش دارو بعد از مرگ سهراب

آشنا

دلیل این موضوع در نا هماهنگی و همیشه جنگ داشتن نماینده معزز با بقیه نمایندگان و مسئولین ارشد استان بایددنبال کرد آقای نماینده دنبال یکه تازی و تخریب همکاران خود بود غافل از اینکه منطقه آزاد فدای شوی انتخاباتی حضرت آقا مبنی بر تجزیه طلبی و استان شدن پارس آباد- کلمه مغان و …گردید نماینده ما با حال و احوال مجلس سوم دنبال کشیدن گوش و بریدن دماغ و فحش دادن و… هست در حالی که امروز مجلس نهم است و ادبیات گفتمان متفاوت .

مرد

مجلس محل دعوا فش دادن نیست مجلس محل تدوین قوانین در جهت اداره کشور است بایستی تمام قوانین بر اساس منافع نظام باشد و از طرفی در آنجا مصوبات بر اساس آرا نمایندگان به تصویب و اجرایی میشود

عباس

نظرات مستدل و وزیرن همشهریانم مایه افتخار !!! است.

فرزند پارس آباد مغان

سلام علیکم بر همه، به نظر بنده ما مردم نجیب و شریف پارس اباد مغان برویم برای این منطقه از تهران و سایر مناطق افراد شجاع و کاردانی همچون دکترولایتی یا رضایی و یا خیلی از این چنین افراد بزرگ که بدنبال منافع شخصی و خانوادگی خودشان نیستند را بیاوریم و از آنها درخواست کنیم که در منطقه ما کاندیدا شوند و ما به آنها رای خواهیم داد و گرنه این افرادی که قرار هست در این دوره انتخابات در شهرستان ما کاندید شوند من که خود به آنها را در سطح این منطقه نمی دانم. حداقل اون فرماندار سابق آقای بیگدلو را می توانیم برای کاندیدا شدن دعوت بکنیم شاید ایشان بتوانند در مرکز واستان از حق به حق مردم پارس آباد مغان دفاع کنند.

شهروند

اقای برومند دالدان اتالان داش توپقادیر جناب عالی لقمه امده منطقه ازاد رادودستی تقدیم اردبیلی ها کردایدو این حرکت حق کشی نشئات گرفته از تعامل نکردن جناب عالی با استاندار وفرماندار پارس اباد و مجمع نمایندگان استان است

ناشناس

من هم با کاندید شدن فرد توانمند و شجاع و پیگیری مثل آ قای بیگدیلو را تایید و موافق هستم.
چنین فردی لیاقت نمایندگی مردم را دارد چون هم در کلام و هم در عمل در مدت کوتاه لیاقت خود را نشان داد.
از بیسواد تا با سواد -از روستایی تا شهری – از معلم تا دانش آموز – از عشایر تا کشاورز – از جوانان بیکار تا قلیان داران به مدیریت و شایستگی ایشان یقین پیدا کرده اند و تاییدش میکنند .
باور نداری فقط کافی از چند نفر بپرسی..

حسین

این بگدلو وقتی معاون استاندار اردبیل بود برا مغان چیکار کرد؟؟؟؟
بعضیا عجب حافظه ای دارن. هیشکی برا مغان کاری نمی کنه،
نه نماینده نه فرماندار نه دیگری. بیخودی وقتتونو تلف نکنین