امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 13th, 2014 10:11 | کد خبر : 7247 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

میزان کشفیات مواد مخدر در پارس آبادمغان 50 درصد افزایش یافت

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد از رشد 50درصدی میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: بحث مبارزه و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد افیونی و سوداگران مرگ به صورت جدی در این منطقه ادامه دارد.

به گزارش مغانه، رحیم گلزاده در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد، با ابراز نگرانی از شیوع استعمال مواد مخدر در جامعه، افزود: اعتیاد به مواد مخدر، یکی از نگرانی های اصلی خانواده هاست از اینرو ما وظیفه داریم به بحث مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی، اظهار کرد: در سایه تلاش شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی، گشت های شبانه پلیس، نصب دوربین های مداربسته در محلات مختلف شهر، آمار سرقت در شش ماهه نخست سال 93 درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13درصد کاهش و میزان کشفیات سرقت سه درصد افزایش رشد داشته است.

وی، با اعلام اینکه اداره آگاهی پارس آباد در بحث کشف سرقت و دستگیری سارقان، سنگ تمام گذاشته است، از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود: این سارق که در سطح تهران نیز فعالیت می کرد شناسایی، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

گلزاده، مبارزه و مقابله بی امان و مستمر با اراذل و اوباش را از اقدامات و توفیقات مهم نیروی انتظامی پارس آباد دانست و گفت: مقابله و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی از قبیل نزاع های خیابانی، درگیری و چاقو کشی از مطالبات اصلی مردم از پلیس و دستگاه قضایی است که در این راستا به خصوص در سه ماهه دوم امسال در سایه تلاش عوامل نیروی انتظامی توانستیم این موضوع را که آرامش و امنیت جامعه را نشانه گرفته بود، کنترل و اخلاگران و اراذل را زمین گیر کنیم.

او، با بیان اینکه امیدواریم در نیمسال دوم سال جاری ضمن دستیابی به امنیت پایدار، شاهد هیچ گونه ناامنی و بی نظمی در جامعه نباشیم، اضافه کرد: در هرحال باید آمادگی کامل خود را حفظ و با همت و تلاش و کوشش شبانه روزی با هرگونه عوامل اخلال گری در نظم و امنیت مبارزه کنیم تا بتوانیم جامعه ای امن تر برای شهروندان فراهم نماییم.

در این جلسه، دادستان پارس آباد با اهدای لوح و هدیه از پنج نفر از فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.

IMG_0001 IMG_0007 IMG_0011 IMG_0014 IMG_0015 IMG_0017 IMG_0019 IMG_0022 IMG_0024 IMG_0028

 

نظرات