امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 29th, 2015 2:43 | کد خبر : 15759 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

میدان ۸ دی پارس آبادمغان رونمایی شد+تصاویر

به میمنت روز شهرستان پارس آباد و حماسه مردم این خطه مرزی در روز هشتم دی ۸۸، میدان ۸ دی پارس آباد صبح امروز طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان محلی رونمایی شد.

در آیین رونمایی از تابلوی این میدان امام جمعه پارس آباد از ۸ دی ماه به عنوان یوم الله یادکرد و گفت: که این روز، روز بزرگی در تاریخ مردم شهرستان پارس آباد است روزی که مردم این منطقه مرزی یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور به خیابانها ریخته و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری با یک حرکت دشمن شناسانه توام با بصیرت و آگاهی توانستند صفحه زرینی برای انقلاب اسلامی و این شهرستان رقم زنند.

حجت الاسلام ‘سید سعید رشادی’ نامگذاری این میدان در آستانه سالروز حماسه بزرگ ملت شریف ایران را نمادی برای تجلیل از شکوه و عظمت مردم این شهرستان در این روز بزرگ دانست و از دست اندرکاران این مهم قدردانی کرد.

این میدان که در خیابان شورا (نزدیکی پارک کاج)، احداث شده بنا به تصویب شورای نامگذاری شهرستان پارس آباد در تجلیل از این روز بزرگ به ۸ دی نامگذاری شده است.

در این آیین که شماری از مسوولان محلی نیز حضور داتشند از تابلوی میدان ۸ دی پارس آباد رونمایی و از حماسه بزرگ ملت در ۹ دی با ذکر صلوات تجلیل کردند.

گرامیداشت روز شهرستان پارس آباد در ۸ دی به این جهت است که مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان مرزی در سال ۸۸ زودتر از سایر شهرها و استانهای کشور در روز هشتم دی ماه به خیابان ها آمده و با اعلام وفاداری و تجدید بیعت با نظام و انقلاب و رهبری، حساب خود را از فتنه گران جدا کردند.

منبع: آران مغان

IMG_1351 IMG_1357 IMG_1360 IMG_1361 IMG_1362 IMG_1363 IMG_1365_0 IMG_1367

اخبار مرتبط

نظرات

آشنا

فقط دکتر بیگدلو