امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 22nd, 2015 11:18 | کد خبر : 10581 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

“موسی ترابی گیگلو”، سرپرست جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان شد

دکتر “موسی ترابی گیگلو” به عنوان سرپرست جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان معرفی شد.

به گزارش مغانه، رییس دانشگاه محقق اردبیلی امروز در جلسه تودیع و معارفه رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان گفت: دانشگاه محقق اردبیلی رتبه ۲۳ علمی آموزشی را در بین ۵۸ دانشگاه دولتی کشور کسب کرده است.
دکتر گودرز صادقی اظهار کرد: با این که دانشگاه محقق اردبیلی پیشرفت خوبی داشته و رتبه خوبی کسب کرده است ولی با قابلیت های این دانشگاه امیدواریم در آینده به رتبه مناسب تری دست یابیم.
وی افزود: در آینده نزدیک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان تبدیل به پردیس خواهد شد و علاوه بر رشته های کشاورزی رشته های غیرکشاورزی نیز دایر خواهد شد.
دانشگاه محقق اردبیلی که از سال ۱۳۵۷ فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرده است هم اکنون در ۲۰۱ رشته تحصیلی و شش دانشکده ۱۱ هزار دانشجو دارد.
دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان نیز فعالیت خود را در محل ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان (پارس آباد )در سال ۱۳۷۷ با نام آموزشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز نمود. و در سال ۱۳۹۰ نیز با تصویب شورای گسترش آموزش عالی به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان ارتقا یافت.

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

امیدوارم این انتصاب جزء خدمت به منطقه جنبه سیاسی وانتخابی را به همراه نداشته باشد….نمیدونم چرا نزدیک انتخابات همه کاندیداها به کاری دست میزنن جزء خدمت به مردم شریف مغان….

همشهری

جناب آقای دلسوز مغان که فرمودید امیدوارم که این انتخاب جنبه سیاسی وانتخاباتی را به همراه نداشته باشه …باید خدمت شما برادر عزیز عرض کنم اصلا چنین فکری را نکن چون جناب دکتر ترابی لیاقتش بیشتر از اینه فردی دلسوز وخدمتگذار هستند وانتخاب ایشان مطمئن باش برای انتخابات نیست چون واقعا لیاقتش را داشتند واگر برای انتخابات بود در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی ایشان رئیس دانشکده میشدند پس اگر دقت کنی می بینی که برای انتخابات نیست ولیلاقتش را داشته

دلسوز مغان

جناب همشهری عزیز کسی که اقای ترابی را آورده خودش دنبال انتخابات هست نه آقای ترابی…متوجه نشده اید

همشهری

دلسوز مغان من هم منظورم خود دکترترابی نبوده شما مثل اینکه متوجه موضوع نشدی عزیز من منظورم این بود اگر درست متوجه حرف من میشدی گفتم اگر جنبه انتخاباتی داشته در دوره هفتم مجلس که جناب اقای فهیمی نماینده بودن ایشان رئیس دانشکده میشدن چون دکترترابی تو اون دوره خودشان نخواستن رئیس بشن که نگن آقای فلانی ایشان را رئیس کرده پس اگر خوب به حرف من دقت میکردی منظورم این نبود که ایشون دنبال انتخابات است وخودش میخواهد کاندیدا شود منظور اصلی من این بود که به خاطر لیاقت وکارایش بوده که رئیس دانشکده شده نه اینکه کسی ایشون را آورده باشه وبرای آن کس شما میگی آورده جنبه سیاسی وانتخاباتی نداشته باشه نه بردار گرامی اینجوری نیست فقط به خاطر لیاقتش بوده واگر به حرف من در بالا دقت میکردی من به دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرده بودم که باید متوجه عرض بنده میشدی…امیدوارم که متوجه حرف من شده باشی من حرف شما را خوب فهمیدم وجوای دادم کمی دقت میکردی خوب بود…