امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 11th, 2015 6:05 | کد خبر : 11289 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

موسوی: برای رفع شبهات با تغییر فرماندار گرمی موافقم

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی استاندار اردبیل برای پایان دادن به شبهات انتخاباتی با تغییر فرماندار گرمی در ماه‌های آینده و تا زمان انتخابات موافقم.

به گزارش مغانه، حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی در جمع احزاب اصولگرایان در اردبیل اظهار کرد: وجود برخی اختلاف‌نظرها در هر جمعی به ویژه جمع نمایندگان نیز طبیعی به نظر می‌رسد اما اینکه این اختلاف‌ها به دو دستگی و یا حرکت‌های نامناسب تبدیل شود، قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه دولت به ویژه وزیر کشور سعی کرده در این دو سال با تغییر فرمانداران، بخشداران و استانداران افرادی هم‌راستا با سیاست خودشان در سمت‌های مختلف به کار گیرند، گفت: از بین ۳۵ فرمانداری که تاکنون تغییر پیدا نکرده یکی هم مربوط به استان اردبیل است که ما در شهرستان گرمی تغییر فرماندار را شاهد نبودیم اما بنده از استاندار اردبیل خواسته‌ام فرماندار گرمی را نیز تغییر دهد.
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی‌ها اتهام می‌زنند که فرماندار گرمی به خاطر نسبت فامیلی با بنده در سمت خود باقیمانده است اما به هیچ‌وجه این نگرش ‌و نگاه درست نیست و بنده خودم اصرار کردم که به مانند ۹ فرماندار دیگر، استاندار اردبیل فرماندار گرمی را در آستانه انتخابات مجلس تغییر دهد تا جلوی برخی از شبهات و بیان مطالب جانبدارانه در این زمینه گرفته شود.
موسوی بیان کرد: ما باید از حرکت‌های پوپولیستی جداً پرهیز کنیم و اجازه ندهیم شان و جایگاه مردم به خاطر برخی رفتار‌ها شکسته شود در حالی که اگر می‌خواهیم خدمتی را نیز انجام دهیم باید خدمت به معنای واقعی و از سر صدق و صفا باشد.
وی گفت: من با مشاهده وضعیت نابسامان شهری در گرمی در کنار تخصیص منابع مختلف، ۳ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ به شهرداری گرمی اعتبار دادم تا نسبت به کارهای عمرانی و آسفالت‌ریزی اقدام حقیقی را انجام دهند.
به گزارش فارس نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر روز هم این موضوع را از شهردار گرمی پیگیر هستم تا در فصل کاری پروژه‌ها به انجام رسیده و امکان انجام مطلوب کارها فراهم آید.
موسوی تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت است در عرصه خدمت‌رسانی پرتوان‌تر از همیشه حاضر باشند و نباید فضای انتخاباتی به برخی حرکت‌های حاشیه‌ای منجر شود.
وی با استقبال از استانی شدن انتخابات و ایجاد فضای رقابتی در بین کاندیداها گفت: قطعا این حرکت‌ می‌تواند زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم کند.

منبع: آزادلو

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

برای رفع شبهات با تغییر فرماندار گرمی موافق شدی برا ی شبهات درخواست های مردم گرمی چه چاره ای داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاشاسین گرمی

اقای برومند از این حرکت نماینده گرمی خجالت بکش که باخطر مردم نزدیکترین یاران خود را برکنار می کند جناب عالی به خاطر احدزاده مغان را به لبه پرتگاه بردی خدا ازات نگذارد

مغانی

واقعا که حرکت عالی هست آقای برومند همه را بدنام میکند فقط فقط بخاطر احد احدزاده