امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 6th, 2015 11:17 | کد خبر : 9682 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

موافقت وزارت کشور با استعفای فرماندار پارس آباد

یک مقام آگاه در استانداری از پذیرش استعفانامه “ناصیر نصیری” فرماندار پارس آبادمغان از سوی استاندار اردبیل و وزیر کشور خبر داد.

وی گفت: ظرف روزهای آینده فرماندار جدید این شهرستان معرفی و مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش مغانه، کارشناسان سیاسی منطقه معتقدند نصیری گرچه تقابل با نماینده منطقه را علت کناره گیری از سمتش عنوان می کند ولی در اصل او به خاطر شرکت در انتخابات مجلس از پست فرمانداری استعفا داده است.

کارشناسان و صاحبنظران می گویند اگر وزیر کشور طی بخشنامه ای کارکنان زیر مجموعه وزارتخانه را مجبور نمی کرد در صورت فعالیت انتخاباتی تا اول اسفند سال جاری استعفا دهند، قطعاً نصیری به این زودی از سمتش کناره گیری نمی کرد.

به گزارش مغانه، نصیری در جلسه معارفه خود در حضور استاندار (۲۱آبان ۹۳) چندین بار از نظر مساعد نماینده پارس آباد و بیله سوار نسبت به خود قدردانی و بر هماهنگی و تعامل با حبیب برومند در انجام امورات محوله تاکید کرد ولی بلافاصله بعد از تصدی پست فرمانداری و شروع بکار، ساز ناسازگاری با نماینده زد و درصدد پیاده کردن برنامه ها و تغییرات و عزل و نصب هایی برآمد که بوی منافع شخصی و تبلیغات انتخاباتی از انها به مشام می رسید که منشا اصلی تقابل و دعوای بین برومند و نصیری دقیقاً همین ها بوده است.

گرچه انتقادات زیادی به عملکرد سه ساله حبیب برومند وارد است ولی واقعیت این است که تحرکات انتخاباتی نصیری از ماهها قبل شروع شده بود و او این پست و شهرستان را نه به عنوان خدمت به مردم بلکه سکویی برای پرش به خانه ملت انتخاب کرده بود که بخشنامه وزارت کشور او را غافلگیر، رشته هایش را پنبه و خوابش را آشفته کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

مهدوی

خیانت آقای نصیری به پارس آبادهیچ عنوان از اذهان عمومی محو نخواهد شد. نصیری از سال ها قبل تصمیم گرفته اند در انتخابات مجلس سال ۹۴شرکت کنند و هیچ عذری از ایشان پذیرفتنی نیست. آمده بودن که خود را تبلیغ کنند که تیرشان به سنگ خورد.

سلمان

امیدوارم دیگر تکرار نشود

یاد شهدا

باسلام
مردم و شورای نگهبان حضور نصیری در فتنه ۸۸ از یاد نبرده اند ، شهدا شرمنده ایم ،شرمنده ایم که اینچنین شخصی پست به این مهمی را اشغال کرده اند.خدا به دادمان برسد

معلم

قابل توحه یاده شهدا/ اقای نصیری شخص است در جبهه حق علیه باطل حضور داشت از جناب عالی بیعد است این چنین از نام شهدا سوئ استفاده می کنید اقای نصیری به پیام رهبری لبیک گفت که رهبر انقلاب در یک از فر مایشات اش می فرمایید انتخابات وظیفه ای و شرعی است باید در انتخابا ت حضور یابیم و اقای نصیری در سال۸۸ و چه در سال ۹۲ کاندیدای که از سوی شورای نگهبان صلاحیت اش تایید شده بوداقایان م… و روحانی حمایت کرد ونباید این چنین اشخاصی به خاطر منافع شخصی را لقب فتنه گری داد فتنه گر همان کسی است ….

شهروند

این کار برومند که باعث استعفای دو فرماندار توی یک سال شد ا ن هم به خاطر نپذیرفتن افای احد زاده رابه عنوان معاونت فرماندار از سوی نماییده و وار دکردن فشار سیاسی به اقای نصیری و بگدلو باعث استعفای ان ها شدو این اثر بی نظیری برومند در حافظه مردم باقی خواهد ماند.

شهروند

در جفای نصیری همین بس که نیامده رفت.
مردحسابی چرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن خداوند را با لفظ جلاله والله، باالله، تاالله در حضور مردم وامام جمعه محترم شهرستان سوگند می خوردی که هدفم من خدمت به مردم است. پس کوخدمت؟ کی؟ کچا؟

زارعی

ا سلام
جهت اطلاع برادران و خواهران محترم
جناب آقای نصیری از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس هستن و چندین بار در طی چندین سال در جبهه های حق علیه باطل جنگیده اند و این امر را در فرمانداری شهرمان به عرصه ی نمایش گذاشتند جناب نصیری در طی این ۱۰۰ روز از زمین خواری گرفته تا رشوه خواری عده ای از اشخاص مرتبط با … برای مردم شریف مغان رو کردن تا همه دو روی سکه ی این آقایان را از نزدیک ببینند پس از شما دوست عزیز و گرامی خواهش میکنم از نام شهیدان سوء استفاده نکنید چون این شخص خودش در این راه هزینه داده اند

محمد رضا

خوب آقای زارعی هزینه داده که اینطور با سرنوشت یک ملت بازی کنه ؟ جبهه اگر رفته قابل احترام هست ولی حق ندارد با فرا فکنی ستمی را که به مردم پارس اباد روا داشت توجیه کند .

ماد

همشهری- متاسفانه دعوای اصلی بین برومند ونصیری که همه میدونند بر سر احدزاده هست نمی دونم جرا بعضی افراد که نه تجربه کافی ونه سواذ درست و حسابی دارند دلشان میخواد که فرماندار یا پست کلیدی را در فرمانداری اشغال کنند اخه برادر من شما که توسیستم وزارت کشور کار نکردی جه طور میخواهی کارها را به پیش ببری از استاندار محترم استدعا ا داریم ز نیروهای هر اذاره در همان اداره استفاده کنند