امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 25th, 2014 7:34 | کد خبر : 7337 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

منفک شدن اردبیل از مغان امکان‌پذیر نیست

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با موضع‌گیری در خصوص اظهارات نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در رابطه با استان شدن این منطقه گفت: این سخنان حرف‌های بیهوده و نامناسب است چراکه بنده به صراحت اعلام می‌کنم منفک شدن اردبیل از مغان امکان‌پذیر نیست و عده‌ای حرف‌هایی را می‌زنند که اصلاً به عواقب آن فکر نمی‌کنند و این سخنان اصلاً برازنده یک نماینده‌ نیست که بین مغان و اردبیل دعوا ایجاد کند.

به گزارش مغانه، منصور حقیقت پور در جمع اعضای جبهه ایستادگی و حامیان ولایت در اردبیل افزود: قرار نیست بنده به خاطر چهار سال نمایندگی همه چیز را به آتش بکشم و یا مدعی باشم که قسمتی از اردبیل باید به استان همجوار آذربایجان‌شرقی داده شده و یا استان مستقل مغان به وجود آید.

این نماینده مجلس گفت: اینگونه اظهار نظر کردن‌ها آن هم در پشت تریبون مجلس هیچ برازنده یک نماینده نیست در حالی که آنها خدمتگزار مردم هستند که در این سنگر خادمانه و متواضعانه حضور پیدا می‌کنند.

حقیقت‌پور اظهار کرد: ما امروز به شدت نیازمند همگرایی بیشتر برای رسیدن به توسعه پایدار هستیم اما بسیار متاسف هستم که برخی از افراد اصلا به جوانب اظهارات خود توجهی ندارند و مدام از تفرقه و دودستگی حرف به میان می‌آورند.

وی ادامه داد: ما در این یک سال و نیم باید لباس و کفشمان را محکم بپوشیم و در سنگر نوکری مردم که افتخاری بزرگ برای همه ما است با جدیت عمل کنیم نه اینکه بخواهیم از لحظه لحظه فرصت‌ها برای بیان برخی از مسائل بیهوده استفاده کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از آدم‌ها حرف‌های اضافی، اقدامات نسنجیده و حرکت‌های نامناسبی را انجام می‌دهند که اسباب بی‌آبرویی خود و حتی منطقه را فراهم می‌آورند که قطعاً ما با منطق آنها را تنبیه خواهیم کرد.

حقیقت‌پور فرصت به وجود آمده را فرصت خوب برای نشان دادن نوکری بیشتر مردم و بها دادن به همگرایی و هماهنگی واقعی توصیف کرد و ادامه داد: ما باید در این یک سال و نیم باقیمانده از دوران نمایندگی سفت و سخت در میدان حضور داشته و در صحنه خادمی مردم انجام وظیفه کنیم.(فارس)

نظرات

محمدرضا

بشین باد بیاد منصور

علی

بنظربنده هرچه سریعتر شهرستان مرزی پارس آ باد مغان ازاردبیل جداشود خیلی عالی خواهد شد.خاک مغان خاک طلاست ک باید شهرستان مرزی ما مستقل باشد.