امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 22nd, 2015 9:07 | کد خبر : 11618 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ممانعت معاون فرماندار بیله سوار از حضور رئیس ارشاد در افتتاحیه نمایشگاه عکس جعفرآبادمغان

معاون فرماندار شهرستان بیله سوار مانع از حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس در جعفرآباد شد.

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز، در آیین افتتاح نمایشگاه عکس “شروعی بی پایان” که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در جعفراباد برگزار شد، متولی اصلی فرهنگ شهرستان به خاطر مخالفت و ممانعت معاون فرماندر از حضور در این مراسم باز ماند.

 حسین حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبر نگار مغان امروز گفت: ابراهیمی با حضور بنده در این مراسم که یکی از اصلی ترین برنامه های این اداره بود مخالفت کرد.

 وی گفت:این نمایشگاه که در حال حاضر در مجتمع فرهنگی هنری شهر جعفرآباد دائر می باشد با تلاش های دوستان در این اداره برگزار شد که در بحث تبلیغ و اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم، زحمت های زیادی کشیده شده بود.

 در خبرهای پیشین مربوط به فرهنگ و ارشاد شهرستان، ابراهیمی از لزوم بیشتر شدن فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان گفته بود، اما برخورد ناشایست وی و عدم اجازه به مسئول فرهنگی شهرستان که متولی اصلی بحث فرهنگ می باشد دوگانگی افکار وی را نشان داد.

خبرنگار مغان امروز شهرستان بیله سوار این مسئله را قابل پیگیری دانسته و تا رسیدن به جواب قانع کننده از سوی آقای معاون فرماندار به تحقیقات خود ادامه خواهد داد و از وی خواستار جواب قانع کننده به افکار عمومی می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

بیله سوار اوغلی

وای بحال بیله سواری ها

شهروند

کمی منطقی باشیم و یک طرفه به قاضی نریم . ابراهیمی تازه کار که نیست ، اول از خودش موضوع را جویا شده و بعد آتش به خرمن بزنید. تازه اگر ابراهیمی مانع حضور رئیس اذاره فرهنگ شده ، مطمئن باشید دلیل خاصی دارد که روشن خواهد شد.