- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در پارس آباد تشدید می شود

مغانه آنلاین-پنجشنبه- ۱۰-۰۴-۱۴۰۰

به گزارش مغانه آنلاین، محبوب فروزنده روز پنجشنبه در نشست با مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان افزود: این منطقه  به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط ویژه آب و هوایی، همیشه مورد توجه بوده و برخی سوء استفاده کنندگان به دلیل ارزش بالای اراضی به دنبال ساخت و ساز غیر قانونی هستند.

وی ادامه داد: بنابراین شهرداری برای کنترل و مقابله  جدی با ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهر تاکید داشته و حمایت های فرماندار شهرستان وهمکاری مدیریت جهاد کشاورزی در امر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اراضی کشاورزی در حریم شهر را در پی داشته است.

فروزنده تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرداری‌ صیانت از حریم شهری و جلوگیری از گسترش ساخت سازهای غیر مجاز بوده و این قضیه  با حساسیت‌های بسیار بالایی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثردادستان عمومی و انقلاب شهرستان به عنوان یکی از مهمترین ارکان حفاظت از اراضی در حریم شهر، از تلاش و تعامل خوب دادستان منطقه در پیگیری پرونده تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد قاطع با متخلفان تقدیرو تشکر کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد مغان نیز گفت: حراست از اراضی کشاورزی شهرستان و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی، یکی از مهم‌ترین برنامه های مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان است.

علی صولت خاطر نشان کرد: حریم اراضی کشاورزی و باغی  به عنوان ریه های تنفسی شهر بوده و از اهمیت بسیار بالای  برخوردار است از این رو حفظ و صیانت از آن جزئی از وظایف ذاتی این مدیریت بوده و در این راستا آماده هر نوع همکاری با نهاد شهرداری هستیم.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی