امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 30th, 2016 4:08 | کد خبر : 17591 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

با تکیه بر توان و داشته های خود می توان محدودیت ها را از میان برداشت

دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل به همراه اکبر صمدی فرماندار پارس آباد و مسئولین شهرستان با خانواده معزز شهیدان محمد و عادل محمدزاده و ورزشکاران و هنرمندان این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش مغانه، دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل  به همراه اکبر صمدی فرماندار پارس آباد و مسئولین شهرستان  در دیدار با خانواده معزز شهیدان محمد و عادل محمدزاده با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در عرصه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جان گذشتگی های شهیدان را تامین کننده عزت و امنیت و ثبات نظام اسلامی دانست و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی عنوان کرد.

DSC03212

وی سپس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهرستان پارس آباد با تقدیم لوح سپاس از زحمات خانواده شهدا در پرورش فرزندانی غیور و غیرتمند و با ایمان که جان خود را به سان امام شهدا در راه حق و اعطلای اسلام دادند تجلیل نمود.

DSC03214

DSC03215 DSC03217

استاندار اردبیل در ادامه با دو ورزشکار معلول به نامهای یاشار وقار و خانم پرور منصوری که مقام سوم آسیایی را به دست آورده بودند و یک تن از هنرمندان و نقاشان معلول شهرستان دیدار کردند و با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست افزود این عزیزان به ما ثابت کردند که با تکیه به داشته های خود و خود باوری میتوان به تمام محدودیتها غلبه نمود و با به اهتزاز در آوردن پرچم کشور اسلامی ایران و سرورد ملی میهن عزیزمان در جای جی جهان باعث افتخار و مباهات هم وطنان خود گردند .

در ادامه ضمن تجلیل از ورزشکاران و هنرمندان لوح سپاس و تقدیری به مناسبت آغازین روزهای بهار طبیعت و حلول سال جدید و عید باستانی به آنان اهدا و از خانواده این عزیزان قدر دانی شد.

DSC03231 DSC03233 DSC03246 DSC03252

اخبار مرتبط

نظرات