- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

معرفی برگزیدگان ششمین جشواره فیلم کوتاه و فیلمنامه مغان/جایزه اول بهترین فیلم به یاشار منوچهری رسید+تصاویر

0442

برترین های ششمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه مغان معرفی شدند.

به گزارش مغانه، در بخش فیلمنامه بر اساس آرای هیات داوران، فیلمنامه “خنا” به نویسندگی حسین پناهی رتبه اول را کسب کرد و رتبه دوم به فیلمنامه انیمیشن “جوانه های خشم” نوشته شاهین رمضان پور و مقام سوم به فیلمنامه “فرستنده: زمین / گیرنده: بهشت” به نویسندگی یاشار منوچهری داده شد.

024

در بخش فیلم کوتاه، طبق رای هیات داوران جایزه اول بهترین فیلم جشنواره فیلم کوتاه به “خواب عمیق” به کارگردانی یاشارمنوچهری اعطا شد و جوایز دوم و سوم بهترین فلیم کوتاه داستانی به ترتیب به فیلم های “سکوت درخت” به کارگردانی سیمین عیسی زاده و “کمی زودتر” به کارگردانی سمانه عالی زاده تقدیم شد.

012

در بخش مستند، جایزه اول بهترین فیلم مستند به فیلم “حدیث دیگران” به کارگردانی امین صبور به خاطر نگاه متفاوت به مقوله آیین ها و ارزش های ایران اسلامی، اهدا شد و در این بخش جایزه دوم به خاطر نگاه تحقیقی به فرهنگ و آیین های بومی منطقه به خانم نغمه محمدی برای فیلم “نو اؤستی” تقدیم شد.

009

در بخش کارگردانی، جایزه اول را سیمین عیسی زاده برای فیلم “سکوت درخت” و جایزه دوم را یاشار منوچهری برای فیلم “خواب عمیق”  کسب کرد.

هیات داوران جشنواره، همچنین جایزه بهترین تدوین را به علیرضا احمدزاده برای تدوین فیلم “برشی ساده از یک وضعیت خاص” اعطا کرد.

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم و فیلمنامه مغان که در سینما انقلاب پارس آباد برگزار شد، علاوه بر جمع زیادی از هنرمندان مناطق مختلف استان، فرماندار پارس آباد، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تنی چند از مسوولان محلی حضور داشتند.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "معرفی برگزیدگان ششمین جشواره فیلم کوتاه و فیلمنامه مغان/جایزه اول بهترین فیلم به یاشار منوچهری رسید+تصاویر"

#1 Comment By رحمتی On 2014/02/14 @ 12:46 ق.ظ

به یاشار منوچهری هنرمند جوان و آتیه دار شهرم این موفقیت را تبریک می گویم.

#2 Comment By عبدالله On 2014/10/25 @ 4:57 ب.ظ

سلام من عبدالله نوری هستم 13ساله از کوره.من خیلی به فیلمنامه نویسی علاقمند هستم.اگر مسابقه ای هم هست من هم تمایل دارم که در آن شرکت کنم