امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 15th, 2015 7:42 | کد خبر : 10337 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون وزیر کشاورزی فردا از باغات میوه پارس آباد بازدید می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی فردا پنجشنبه از باغات میوه بخش خصوصی و دولتی پارس آباد دیدن می کند.

به گزارش مغانه، عدیل سروی امروز چهارشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در این بازدیدها استاندار اردبیل و مسئولان شهرستانی نیز حضور دارند و قرار است محمدعلی طهماسبی معاون وزیر در امور باغبانی از باغات کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز به همراه باغات بخش خصوصی پارس‌آباد بازدید کند.

وی ادامه داد: در نخستین ساعات صبح فردا معاون وزیر در امور باغبانی وارد اردبیل شده و در مدت دو روز طرح‌ها و پروژه‌های مختلف توسعه باغات مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: معاون وزیر کشاورزی قرار است در گام نخست یکی از بزرگترین مجتمع‌های شهرک گلخانه‌ای استان را در منطقه جعفرآباد با نام «مجتمع شهرک گلخانه‌ای اسماعیل‌خان مالداشی» کلنگ‌زنی کرده و نخستین اجرای این پروژه آغاز شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این شهرک در جعفرآباد شهرستان مرزی بیله‌سوار با ۳۱ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که قرار است در فاز اول ۶٫۵ میلیارد تومان سهم آورده سرمایه‌گذاران باشد.

وی بیان کرد: طهماسبی در این سفر که با همراهی رئیس هیئت‌‌مدیره و مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی ایران حاضر شده از باغات مشگین‌شهر بازدید می‌کند.

سروی اضافه کرد: این سفر به درخواست سازمان جهاد کشاورزی انجام شده و قرار است روز جمعه نیز معاون وزیر با سفر به شهرستان کوثر از باغات در حال احداث حاشیه سد لیکوان بازدید کند. فارس

 

اخبار مرتبط

نظرات