امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 3rd, 2015 11:02 | کد خبر : 11997 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون وزیر جهادکشاورزی: کشت و صنعت مغان در مسیر توسعه و ترقی قرار دارد

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان یک بنگاه عظیم اقتصادی و صنعتی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

به گزارش مغانه، عباس کشاورز در حاشیه بازدید از مزارع تحقیقاتی و آزمایشی این شرکت افزود: در بازدیدی که اوایل پارسال از این مجموعه داشتیم این شرکت خرابه ای بیش نبود و در وضعیت بسیار تاسف باری قرار داشت.
وی گفت: عملکرد گندم و تولید شیر خام در سال گذشته در این بنگاه اقتصادی و صنعتی بسیار نامطلوب و تقریباً رکود در این شرکت حاکم بود.
به گفته وی در سایه تلاش های مدیریت جدید و برنامه ریزی های صورت گرفته اکنون این کشت و صنعت رشد قابل توجهی داشته است گرچه با وضعیت آرمانی هنوز فاصله دارد.
کشاورز با بیان اینکه نتایج طرح ها و برنامه های کشاورزی به صورت تدریجی و بطئی خود را نمایان می کند، اضافه کرد: اطلاعاتی که در جریان بازدید امروز مبادله شد حاکی از آن است گام های بلندی در راستای پیشرفت و پویایی کشت و صنعت مغان در حوزه ها و بخش های مختلف برداشته شده است.
وی با اعلام اینکه تغییرات بسیار خوب و قابل لمسی در این کشت و صنعت در یکسال اخیر اتفاق افتاده اضافه کرد: وضعیت گندم این شرکت در مقایسه با سال گذشته بسیار خوب است.
وی از افزایش ۳۵درصدی میزان تولید شیرخام در این شرکت خبر داد و گفت: ما اعتقاد و انتظار داریم که این شرکت به عنوان یک الگو و کمک کننده پشتیبان فنی برای کشاورزی منطقه و سایر مناطق کشور نقش خود را به خوبی ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

پارس آبادمغان از هر لحاظ ظرفیت بالایی در تولید محصولات باغی و کشاورزی دارد اما از سوی دولت های قبلی وفعلی نسبت به این منطقه خیلی بی توجهی هایی شده است…….هر رفت و آمد مسئولان کشوری مشکلی از مشکلات منطقه مغان را حل ننماید آمدنشان هیچ ارزشی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

به نظر بنده بعنوان یکی از کارکنان شرکت ،رشد وشکوفایی کشت وصنعت مغان بالاخص دربخش کشاورزی درسالجاری مرهون عنایات حضرت حق تعالی ومدیریت علمی وزحمات وتلاشهای خستگی ناپذیروبرنامه ریزی شده جناب آقای مهندس علیزاده عضومحترم هیات مدیره وپرسنل زحمتکش زراعت در کنار رهنمودهای جناب آقای محمدی می باشد