- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

معاون فرماندار پارس آباد: ارتباط بین خانه و مدرسه باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود

12 039

معاون فرماندار پارس آباد گفت: تعامل و ارتباط تنگاتنگ خانه و مدرسه سبب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ارتقای کیفیت آموزشی می شود.

به گزارش مغانه، احد احدزاده روز دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان افزود: ارتباط مداوم و مستمر و همکاری سازنده این دو نهاد همچنین باعث کمتر شدن دوگانگی آموزشی و تربیتی و تحقق اهداف و برنامه های آموزش و پرورش می شود.

وی، با بیان اینکه خشت اول تربیت، در خانواده نهاده می شود، اظهار کرد: مشارکت والدین در تحصیل فرزندان و موفقیت های فردی و اجتماعی آنان بسیار موثر است.

وی، بر ضرورت مشارکت اولیا در برنامه های مدارس و فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان تاکید کرد و ادامه داد: والدین باید معلمان و مربیان را در پیشبرد دقیق و صحیح برنامه های آموزش و پرورش یاری و مساعدت کنند.

12 048

او، با قدردانی از خدمات و کمک های خیرین مدرسه ساز منطقه، اضافه کرد: دولت به تنهایی قادر به تامین نیازهای مدارس و رفع کمبود فضای آموزشی نیست و انجمن اولیا و مربیان برای جذب و جلب کمک های مالی داوطلبانه مردم و خانواده ها و خیرین مدرسه ساز از ظرفیت خوبی برخوردار است.

12 043

وی، با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته حدود 130دوره آموزش خانواده در مدارس این شهرستان برگزار شده است، نسبت به تداوم برگزاری این کلاس ها و حضور فعال والدین دانش آموزان در این دوره ها تاکید کرد.

براساس این گزارش، اجرای سرود، تجلیل از چهار انجمن اولیا و مربیان برتر کشور و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه اولیا از دیگر برنامه های این آئین بود.