امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 12th, 2013 1:43 | کد خبر : 2069 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون فرماندار: مجمع خیرین ورزشی در پارس آبادمغان تشکیل می شود+تصاویر

معاون فرماندار پارس آباد گفت: به زودی مجمع خیرین ورزشی در این شهرستان تشکیل می شود. به گزارش روز پنجشنبه مغانه، احد احدزاده، در بازدید از تمرینات ورزشکاران و هیات های ورزشی فعال در مجموعه ورزشی تختی این شهرستان، افزود: در این شهرستان افراد خیّر و نیکوکار زیادی وجود دارد که با تشکیل و فعال […]

038

معاون فرماندار پارس آباد گفت: به زودی مجمع خیرین ورزشی در این شهرستان تشکیل می شود.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، احد احدزاده، در بازدید از تمرینات ورزشکاران و هیات های ورزشی فعال در مجموعه ورزشی تختی این شهرستان، افزود: در این شهرستان افراد خیّر و نیکوکار زیادی وجود دارد که با تشکیل و فعال سازی مجمع ورزشی، برای جمع آوری و جذب کمک های نیکوکاران و مشارکت خیرین در توسعه اماکن ورزشی و حمایت از تیم های ورزشی به صورت نظام مند اقدام خواهد شد.

036040044048

وی، با بیان اینکه مشکل کمبود اعتبار و نبود اسپانسر و حامی مالی، مهم ترین دغدغه جامعه ورزشی این منطقه است، اضافه کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که کمک مالی به بخش ورزش و ورزشکاران، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و مساعدت های مالی شهروندان خیر، زمینه گرایش جوانان و نوجوانان به میادین ورزشی و شکوفایی استعدادهای ورزشی و توسعه و تجهیز هرچه بیشتر اماکن ورزشی را فراهم می کند.

وی، بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی به خصوص استخر سرپوشیده شنای این شهرستان تاکید کرد.

او، در این بازدید نسبت به پیگیری مشکلات و نیازهای ورزشکاران و اختصاص 50میلیون ریال برای بازسازی خانه تکواندو و پنج میلیون ریال برای هیات ژیمناستیک منطقه قول مساعد داد.

او، با اعلام اینکه در سال های اخیر با وجود کمبود اعتبارات، ورزش این شهرستان در بسیاری از رشته ها رشد خوبی داشته است، از تلاش ها و فعالیت های دست اندرکاران ورزش پارس آباد به خصوص مجموعه اداره ورزش و جوانان این شهرستان و استان قدردانی کرد.

معاون فرماندار پارس آباد در این بازدید، در محل تمرین و هیات های ورزشی جانبازان و معلولان، ژیمناستیک، کشتی، کاراته، تکواندو حضور یافت.

اخبار مرتبط

نظرات