- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

معاون سیاسی استاندار: پارس آبادمغان جایگاه ویژه ای در کشور دارد

به گزارش مغانه، طاهر شریفی روز پنجشنبه در آیین معارفه معاون فرماندار جدید پارس آباد افزود: با تکمیل ساختار مدیریتی شاهد رشد و جهش اقتصادی و پیشرفت همه جانبه این شهرستان مرزی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه اکثر مدیران دستگاه های دولتی پارس آباد جوان هستند، از آنان خواست با تمام توان و انرژی و با اتحاد و همدلی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم و تحقق شعار همدلی و همزبانی مد نظر مقام عظمای ولایت تلاش کنند.
وی با اعلام اینکه کشور هم اکنون در شرایط ویژه ای قرار دارد، افزود: همدلی و همزبانی به معنی این است که نگذاریم مردم خواسته های خود را در قالب اعتراض و گلایه به زبان بیاورند بلکه باید از مشکلات و نیازهای مردم آگاه باشیم و درصدد رفع آن برآییم.
او با بیان اینکه تحقق همدلی و همزبانی نکته مهمی است که می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات ریز و درشت کشور و جامعه باشد و ما را به سر منزل مقصود برساند.
شریفی فعالیت جهادگونه از سوی مسوولان تاکید و اظهار کرد: نباید مردم احساس کنند که دولتمردان به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند و راه خود را می روند بلکه باید کاری کنیم که مردم به این باور و اطمینان برسند که دولت همواره به فکر آنان است.
وی معاونت فرمانداری را از پست های حساس و مهم و مکمل فعالیت فرمانداری دانست و گفت: گماردن یک نیروی توانمند و مجرب به سمت معاون فرمانداری، می تواند در تسریع و تسهیل امورات و رشد و عمران منطقه تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به برخی ویژگی های “یاسر ندایی “معاون جدید فرمانداری پارس آباد اضافه کرد: وی به عنوان مجموعه فرمانداری، جزو معدود مدیران در سطح استان هستند که اصلاً پیگیر حکم خود نبود و این خصلت بزرگ و پسندیده ای است.
او تسلط و آشنایی به مسایل و مباحث عمرانی، فنی و اجرایی، اشرافیت به مسایل و طرح های عمرانی منطقه را از دیگر ویژگی های معاون جدید فرمانداری پارس آباد بر شمرد و از وی خواست با همکاری و هماهنگی با فرماندار و با انگیزه مضاعف برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت در منطقه و انجام امورات محوله بکوشد.
در این مراسم احکام انتصاب یاسر ندایی به سمت معاون فرمانداری پارس آباد و عباس مینایی به عنوان بخشدار اصلاندوز اعطا شد.

6 Comments (Open | Close)

6 Comments To "معاون سیاسی استاندار: پارس آبادمغان جایگاه ویژه ای در کشور دارد"

#1 Comment By محمد کرامتی حسنخانلو On 2015/05/28 @ 8:21 ب.ظ

ضمن عرض سلام و تشکر از معاون محترم سیاسی و امنیتی بلحاظ دید مثبتی که نسبت به شهرستان پارساباد دارند و جایگاه واقعی انرا ذکرمیکنند و همجنین تشکر ویزه ای داریم از جنابعالی و استاندار محترم که گزینه فرماندار شهرستان را (مهندس ندایی) که انسانی قابل و توانمنددر مباحث فنی و اجرایی و متخصص درمسایل طرحهای عمرانی میباشد به عنوان معاون فرماندار شهرستان منصوب کردید.

#2 Comment By اوجاقي اسلام On 2015/05/28 @ 9:15 ب.ظ

اکه جایکاه خوبی درکشورداریم که صدرصد هم اینطوراست جرا ازحداقل امکانت کشور بهره مندیم.جرا مقامات استانی توجهی به تین منطقه زرخیز ندارند…!؟

#3 Comment By شهرمن On 2015/05/29 @ 3:07 ق.ظ

خدایا ببین تو کجای ایران داریم زندگی می کنیم که معاون سیاسی استاندار الان میفهمه پارس آبادمغان جایگاه ویژه ای در کشور دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#4 Comment By بیزن اعیادی On 2015/05/29 @ 6:12 ق.ظ

از حسن نظر جناب آقای شریفی معاونت محترم سیاسی و امنیتی و انتظامی تقدیر مینمایم امیدوارم که سایر معاونین استاندار و شخص استاندار به این شهرستان که جایگاه دومین شهرستان را از هر لحاظ به خود اختصاص داده بیایند و برنامه های خاصی را تدوین نمایند .آقای شریفی انتصاب مهندس ندایی جز عالی ترین انتصابها در شهرستان میباشد واقعا همان طوری که شما فرمودید مهندس ندایی شخصیت فوق العاده عالی داشته و علاوه بر اینکه نیروی فنی و عمرانی فرمانداری منطقه بوده و همجنین نایب رییس نطام مهندسی ساختمان شهرستان میباشد به دور از اینها تواضع و فروتنی وی و کاستن از مشکلات مردم را همیشه در حرکت وی زمانی که مراجعه میکنیم قطعا شاهد هستیم.

#5 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/29 @ 9:11 ق.ظ

گفتن نام پارس آبادمغان برای خیلی شاید آسان باشد اما دیدنش برای هر انسانی افسوس های فراوانی را به دنبال دارد.کدام مسئول دلسوزی وجود دارد به گفته های من نوعی گوش کند.به یگانگی خدای هستی منطقه مغان در سطح کشور از معدود شهرهایی است بعلت موقعیت خاصی که دارد فقط جای پیشرفت و توسعه را در کارنامه خود کم دارد…توجه دقیق به منطقه مغان علی الخصوص به شهر پارس آباد کمک ویژه ای را در اقتصاد کشور بازی خواهد کرد.برنامه ریزی مناسب از سوی مسئولان کشوری نه تنها باعث رشد و توسعه منطقه خواهد شد بلکه باعث تولید ملی را در بر خواهد داشت…امیدوارم با عنایت خدای متعال و توجه مسئولان کشوری منتظر رشد وشکوفایی مغان عزیزمان باشیم……….

#6 Comment By خانواده شهدا On 2015/08/07 @ 9:17 ق.ظ

تشکر بخاطر این انتصاب آقای استاندار