- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

معاون جدید فرماندار پارس آبادمغان معرفی شد+ تصاویر

به گزارش مغانه فرماندار پارس آبادمغان در این آیین گفت: دودستگی، اختلاف و دعواهای سیاسی و جناحی موجب بروز مشکلات و رکود اقتصادی می شود.
مهدی احمدی به اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس از مسایل مهم و حساس در سال جاری است.
وی اضافه کرد: باید از هم اکنون زمینه و بستر برگزاری یک انتخابات سالم و عاری از تنش و تقلب در فضای آرام را فراهم کنیم.
وی با اشاره به شرح وظایف و ماوریت دستگاه های اجرایی در انتخابات، ابراز امیدواری کرد انتخابات سال جاری با حضور باشکوه و گسترده آحاد جامعه و به صورت سالم برگزار شود.
وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی میان مردم و مسوولان نزول نعمات و برکات الهی را در پی دارد، بر وحدت و اتحاد و یکدلی بین مردم و مسوولان تاکید کرد.
وی با اشاره به دستاوردهای سفر دولت تدبیر و امید در شهرستان پارس آباد ، گفت: رسیدگی به امور روستاها، مقاوم سازی مساکن روستایی، افزایش اعتبارات استانی و ملی، شتاب بخشی به روند اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی از جمله آثار و برکات سفر استانی کاروان تدبیر و امید در این منطقه است.
وی به پتانسیل ها و توانمندی های این شهرستان در حوزه های مختلف اشاره و بیان کرد: با برنامه ریزی دقیق، تعقل و تدبر ، استفاده مطلوب و علمی از امکانات موجود و همت و تلاش مضاعف این شهرستان در مسیر رشد و ترقی قرار خواهد گرفت.
یاسرندایی معاون جدید فرماندار نیز با قدردانی از حسن انتخاب و توجه فرماندار پارس آباد و استاندار و معاونین وی نسبت به خود، گفت: تقارن معرفی خود با معارفه امام جمعه جدید پارس آباد را به فال نیک می گیرم.
وی اضافه کرد: تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات رسانی به مردم و انجام دقیق امورات محوله به کار خواهم گرفت.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

14 Comments (Open | Close)

14 Comments To "معاون جدید فرماندار پارس آبادمغان معرفی شد+ تصاویر"

#1 Comment By فرزاد On 2015/05/28 @ 8:17 ب.ظ

به طور رسمی تبریک میگم مهندس جان فقط نقش مهندسیتو خوب و به نحو احسن در پیشرفت شهرمان ایفا کن.موفق باشی

#2 Comment By محمد کرامتی حسنخانلو On 2015/05/28 @ 8:27 ب.ظ

ضمن عرض سلام و تشکر از معاون محترم سیاسی و امنیتی بلحاظ دید مثبتی که نسبت به شهرستان پارساباد دارند و جایگاه واقعی انرا ذکرمیکنند و همجنین تشکر ویزه ای داریم از جنابعالی و استاندار محترم که گزینه فرماندار شهرستان را (مهندس ندایی) که انسانی قابل و توانمنددر مباحث فنی و اجرایی و متخصص درمسایل طرحهای عمرانی میباشد به عنوان معاون فرماندار شهرستان منصوب کردید.امید آنرا داریم که دولت تدبیر و امید از جنین نیروهای فعال و خستگی نا پذیر استفاده نماید.

#3 Comment By ف-داستانی On 2015/05/28 @ 8:34 ب.ظ

انتخاب مهندس یاسر ندایی را به فال نیک میگیریم و آرزوی موفقیت را برای ایشان که نیروی بومی منطقه بو ده و آشنا به مشکلات منطقه نیز میباشد را از درگاه ایزد منان خواستارم وهمجنین تشکر ویزه از فرماندار و استاندار دولت تدبیر و امید به این انتصاب داریم.

#4 Comment By همکار مهندسی On 2015/05/28 @ 8:38 ب.ظ

به نوبه خودم خوشحالم به ابن انتصاب واقعا گل کاشتی آقای فرماندار امیدوارم جنین حرکتهای مثبت در شهرستان ما با درایت شما فرماندار عزیز ادامه داشته باشدو …

#5 Comment By شمیل – پزشکی On 2015/05/29 @ 6:25 ق.ظ

آقای مهندس یاسر ندایی تبریک عرض میکنم لیاقت شما بالاتر از اینهاست آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکارانتان در جهت پبشبر دو اهداف منطقه

#6 Comment By عیسی معصومی On 2015/05/29 @ 6:34 ق.ظ

با عرض سلام و تبریک و تهنیت به انتصاب مهندس یاسر ندایی به معاون فرمانداری پارس اباد آرزوی موفقیت برای ایشان خواستارم واقعا آقای فرماندار بهترین گزینه انتخاب کردید از شما بی نهایت تقدیر و تشکر میکنم

#7 Comment By جوان On 2015/05/29 @ 12:14 ب.ظ

انتصاب جنابعالی را به سمت جدید تبریک گفته، توفیقات جنابعالی در امر توسعه اهداف منطقه را با استعانت از خداوند متعال خواستارم و از درگاه احدیت برایشان سلامتی وموفقیت روز افزون مسئلت میدارم. انشاالله مراتب موفقیت وترقی ایشان را در پستهای بالاتر برای پیشرفت وخدمت به مردم ومیهن عزیزمان شاهد باشیم .

#8 Comment By دوست On 2015/05/29 @ 1:19 ب.ظ

آرزوی موفقیت برای برادر گرامی جناب آقای مهندس ندایی داریم. امیدواریم در سایه لطف پروردگار متعال، خادم خوبی برای این مردم سختی کشیده از تبعیض و نا عدالتی برخی مسئولان نامسئول، باشید.

#9 Comment By میر حامد مولایی On 2015/05/30 @ 8:12 ق.ظ

سلام علیکم جناب اقای مهندس یاسر ندایی معاون جدید فرمانداری پارس اباد مغان
ارزوی موفقیت برای ایشان خواستاریم.

#10 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/30 @ 5:48 ب.ظ

جناب آقای مهندس یاسر ندایی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت معاون فرمانداری پارس آباد را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.
امیدوارم با عنایت به خداوند متعال سیاست کاری خود را تلاش برای انجام بیشترین و بهترین خدمات به شهرپارس آباد سرلوحه کارخودتان قرار دهید.والسلام

#11 Comment By بدرزاده On 2015/05/30 @ 6:59 ب.ظ

باارزوی موفقیت برای برادربسیارعزیزمان اقای ندایی انشاالله که موفق باشند به امید انروزی که فرماندارباشند

#12 Comment By علی کارگر- گرمی On 2015/05/31 @ 7:45 ب.ظ

ضمن عرض سلام آقای مهندس ندایی خدمت جناب عالی تبریک میگویم و آرزوی موفقیت برایتان ار خداوند متعال خوستارم.

#13 Comment By ع- فیض اله زاده On 2015/05/31 @ 7:57 ب.ظ

از آقای فرماندار تقدیر و تشکر بدلیل انتصاب مهندس ندایی به معاونت فرمانداری واقعا آقای فرماندار به درستی تشخیص دادید آقای مهندس ندایی از نیروهای متخصص و توانمند و پرتلاش منطقه میباشد.آرزوی موفقیت برای جنابعالی و معاون جدیدتان و …

#14 Comment By عاشق مغان On 2015/05/31 @ 8:15 ب.ظ

یاسلام و احترام اینجانب با توجه به اینکه حامی دولت تدبیرو امید میباشم از این انتصاب بسیار خرسندم جون که آفای مهندس یاسر ندایی را اکثر مردم منطقه میباشند و با توجه به اینکه ایشان مسول واحد عمران فرمانداری بوده و فردی خستگی ناپذیر میباشند همیشه فرمانداران قبلی از وی سعی کردن بدون اینکه پست بالاتر بدهند استفاده کرده اند وهمچنین بسیار خوشحالم که آفای مهندس احمدی فرماندار شهرستان با وجود فشارها از اطراف تسلیم نشده و فردی توانمند و متخصص را معرفی کرده وحکم وی را از مفام عالی استان اخذ نمود.