- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

معاون استاندار اردبیل استعفا داد

به گزارش مغانه، در متن استعفا که در قالب خداحافظی از مدیران اجرایی و مردم اردبیل از سوی محمدباقر بهشتی معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل عصر امروز منتشر شد، این شخصیت برجسته دانشگاهی با همه مدیران و مسئولان اجرایی استان خداحافظی کرده و به صورت رسمی اردبیل را به مقصد تبریز ترک کرد.

گفته می‌شود محمدباقر بهشتی تحت فشار برخی از گروه‌ها و احزاب سیاسی همسو با دولت استعفا داده و از فروزان به عنوان گزینه جایگزین او یاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل که کمتر از یک سال در استان اردبیل مدیریت کرد، به عنوان تئوریسین برنامه‌ریزی و از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور بود، همواره در حیطه برنامه‌ریزی نظریه‌های و برنامه‌های مختلفی را در جهت توسعه استان به شکل همه‌جانبه ارائه کرده و در شهرهای مختلف حتی ستاد توسعه نیز به راه انداخت، اما مجال آن را پیدا نکرد تا در این مسئولیت بیشتر حضور پیدا کرده و انجام وظیفه کند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده از بین گزینه‌ها چه فردی عهده‌دار مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل که به احتمال زیاد با تشکیل برنامه و بودجه قالبی متفاوت پیدا می‌کند، ورود پیدا می‌کند. فارس