امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 22nd, 2014 8:20 | کد خبر : 7855 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون استاندار اردبیل استعفا داد

سریال استعفای مدیران و مسئولان دولت یازدهم در حالی در اردبیل دنبال می‌شود که این بار محمدباقر بهشتی معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از سمت خود استعفا داد.

به گزارش مغانه، در متن استعفا که در قالب خداحافظی از مدیران اجرایی و مردم اردبیل از سوی محمدباقر بهشتی معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل عصر امروز منتشر شد، این شخصیت برجسته دانشگاهی با همه مدیران و مسئولان اجرایی استان خداحافظی کرده و به صورت رسمی اردبیل را به مقصد تبریز ترک کرد.

گفته می‌شود محمدباقر بهشتی تحت فشار برخی از گروه‌ها و احزاب سیاسی همسو با دولت استعفا داده و از فروزان به عنوان گزینه جایگزین او یاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل که کمتر از یک سال در استان اردبیل مدیریت کرد، به عنوان تئوریسین برنامه‌ریزی و از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور بود، همواره در حیطه برنامه‌ریزی نظریه‌های و برنامه‌های مختلفی را در جهت توسعه استان به شکل همه‌جانبه ارائه کرده و در شهرهای مختلف حتی ستاد توسعه نیز به راه انداخت، اما مجال آن را پیدا نکرد تا در این مسئولیت بیشتر حضور پیدا کرده و انجام وظیفه کند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده از بین گزینه‌ها چه فردی عهده‌دار مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل که به احتمال زیاد با تشکیل برنامه و بودجه قالبی متفاوت پیدا می‌کند، ورود پیدا می‌کند. فارس

اخبار مرتبط

نظرات