امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 5th, 2014 2:37 | کد خبر : 2363 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاونان سیاسی ، منابع انسانی و مشاوراستاندار اردبیل منصوب شدند

 معاونان سیاسی-امنیتی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیزمشاور امور بانوان استاندار اردبیل منصوب شدند. گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست که طاهر شریفی، اقبال عباسی و ماریا موسوی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی- امنیتی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل منصوب شده و امروز معرفی می شوند. […]

e90e5a0b-5335-4f61-a5da-42213ded6186
 معاونان سیاسی-امنیتی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیزمشاور امور بانوان استاندار اردبیل منصوب شدند.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست که طاهر شریفی، اقبال عباسی و ماریا موسوی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی- امنیتی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل منصوب شده و امروز معرفی می شوند.

طاهر شریفی که سابقه مدیرکلی دفتر پیگیری امور شوراهای وزارت کشور را درکارنامه خود دارد، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی می باشد و جایگزین عباس دست باز شده است.

اقبال عباسی که فرماندار شهرستان های مشگین شهر و بیله سوار در دوران اصلاحات بود نیز جایگزین فضایل عزیزی شده است .

همچنین ماریا موسوی، عضو پیشین شورای شهر اردبیل و مدیر مسوول هفته نامه ˈفردای اردبیلˈ نیز به جای خدیجه جعفری اصل به عنوان مشاور بانوان استانداری اردبیل منصوب شده است.

یک مسوول در استانداری اردبیل به خبرنگار ایرنا گفت: معارفه معاونان و مشاور استاندار اردبیل در آیینی غیر رسمی روز یکشنبه با شرکت مدیران ستادی و معاونان استانداری برگزار می شود و خبرنگاران برای حضور در این آیین دعوت نشده اند.

اخبار مرتبط

نظرات

عبداله اصلان زاده

انتصاب آقای اقبال عباسی به سمت معاونت توسعه مدیریت استانداری را به ایشان تبریک عرض می نمایم