- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مصمم به حضور در رقابت های برون مرزی پرتاب دیسک هستم

دوومیدانی

قلیزاده، در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: حدود سه سال است به صورت حرفه ای و زیر نظر مربی مجرب شهرستان در رشته پرتاب دیسک فعالیت می کنم.

وی، اظهار کرد: در این مدت کوتاه موفق شدم با حضور در چندین مسابقه استانی و کشوری، به مدال ها و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کنم.

او، اضافه کرد: به واسطه حمایت ها و تشویق خانواده و تلاش و تمرین مضاعف و نیز راهنمایی ها و توصیه های مربی خود، در بسیاری از مسابقات معتبر، مقام کسب کرده ام و اکنون در ردیف برترین های ورزش دوومیدانی بانوان کشور قرار دارم.

قلیزاده، با اشاره به آرزوهای ورزشی خود، گفت: برای حضور در اردوی تیم ملی و شرکت در مسابقات برون مرزی و افتخارآفرینی در این رقابت ها، بسیار مصمم هستم.

این پرتابگر ماهر و برجسته استان و کشور، مسایل و مشکلات مالی را اصلی ترین و بزرگترین مانع بر سر راه فعالیت ورزشی خود دانست و با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی مسوولان استان و منطقه به خصوص نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد، خواستار حمایت بیش از پیش این مسوولان شد.

وی، همچنین از زحمات و تلاش های اعضای خانواده و مربی خود تشکر و قدردانی کرد.