امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 4th, 2014 9:49 | کد خبر : 3248 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مصاحبه با عزيز شاهين به بهانه حضور در مسابقات قويترين مردان شمالغرب كشور در پارس آباد

مسابقات قویترین مردان شمالغرب کشور برای نخستین بار در سطح استان اردبیل، 14تا16اسفندماه جاری در شهرک کشت و صنعت مغان برگزار می شود. در این مسابقات، بیش از 30نفر از مردان آهنین چهار استان در آیتم های مختلف با همدیگر  به رقابت خواهند پرداخت. “عزیز شاهین” از پهلوانان مطرح استان و منطقه نیز از مدت ها قبل خود را برای […]

مسابقات قویترین مردان شمالغرب کشور برای نخستین بار در سطح استان اردبیل، 14تا16اسفندماه جاری در شهرک کشت و صنعت مغان برگزار می شود. در این مسابقات، بیش از 30نفر از مردان آهنین چهار استان در آیتم های مختلف با همدیگر  به رقابت خواهند پرداخت. “عزیز شاهین” از پهلوانان مطرح استان و منطقه نیز از مدت ها قبل خود را برای شرکت در این پیکارها آماده کرده است. به همین بهانه با وی مصاحبه ای انجام داده ایم  که آنچه می خوانید، حاصل این گفتگوست.

–          خودتان را بيشتر براي خوانندگان نشریه معرفي مي كنيد؟

  • عزيز شاهين هستم 28 ساله . متولد شهرستان پارس آباد داراي مدرك مهندسي برق قدرت از دانشگاه آزاد اردبيل در حال حاضر بيكارم و به ورزش پاور ليفتينگ و قويترين مردان مشغول مي باشم.

–          مقامهايي که تا به حال كسب كرده ايد؟

  • مقام اول پاور ليفتينگ دانشجويان سراسر كشور،قهرمان قهرمانان مسابقات دانشجويي ، نائب قهرمان مسابقات كشوري در سال 87، قهرمان استاني در مسابقات قويترين مردان استان سه سال پياپي، يك سال نائب قهرماني استان، مقام دوم كشوري در دسته منهاي 105 كيلو گرم ، راهيابي به فينال مسابقات قويترين مردان ايران دسته منهاي 105 كيلو گرم در سال 86

–          حمايت ارگانها و افراد از اين ورزش و شما چگونه بوده است؟

  • متاسفانه از اين ورزش پرهزينه ادارات و افراد زياد حمايت نمي كنند. اين ورزش به لحاظ تغذيه خاص و نيز مراقبتهاي قبل و بعد از مسابقات، آماده سازي ويژه اي را مي طلبد. در شهرستان پارس آباد مسئول اداره ورزش و جوانان پارس آباد به لحاظ معنوي و روحي مراپشتسباني و حمايت مي كردند اما انتظار داشتم اداره كل و وزارت به ورزش و اداره پارس آباد  توجه ويژه اي داشته باشد تا ايشان نيز بتوانند از قهرمانان اين شهرستان حمايت بكنند. پارس آباد به لحاظ قهرمان پروري از شهرستانهاي برتر كشور مي باشد،بنابراين توجه ويژه اي را مي خواهد.

–          تا بحال حمايت خاصي از طرف فرد يا ارگاني نشده ايد ؟

  • امسال براي آماده سازي و اعزام بنده به مسابقات كشوري شهروند خير و ورزش دوستي بنام رامين جهانتاب از طرف نمايندگي شركت سايپا در پارس آباد مبلغي به بنده كمك كرد .دوستي مرا به ايشان معرفي  كرد  و ايشان با آغوش باز اين عمل خير را انجام دادند جا دارد از ايشان تشكر كنم و اميدوارم فرهنگ خيرين ورزش دوست  نيز در شهر ما جا بيافتد.

–          در مسابقات قويترين مردان شمالغرب كشور جام آزاد دشت مغان شركت داريد؟

  • بله . به اميد خدا با تمام توانم در اين مسابقات حضور خواهم داشت. هم به عنوان ورزشكار و هم به عنوان ميزبان در خدمت دوستان وميهمانان ساير استانها خواهم بود. از برگزار كنندگان و مسئولين محلي كه زحمات زيادي براي برگزاري اين برنامه بزرگ مي كشند نيز كمال تشكر را دارم. اميدوارم بتوانم  قهرمان اين مسابقه شوم و همشهريانم را كه نسبت به بنده لطف دارند شاد كنم.همچنين با ميزباني بهتر بتوانيم خاطره اي خوب براي ميهمانان  و تماشاگران اين مسابقه خلق كنيم.

–          رقباي خودت را در اين مسابقه مي شناسيد؟

  • دقيقا نه، ولي آنطور كه شنيده ام از قهرمانان بنام كشوري در اين مسابقه حضور خواهند داشت.

–          حرف آخر؟

  • چند تشكر ويژه مي خواهم داشته باشم اول از خانواده ام كه مشوق من در امر ورزش بوده اند بويژه از همسرم كه با وجود تمام مشكلات و سختي ها دركنارم هستند ، از اساتيد بزرگوار و زحمتكش آقايان ابراهيم امامي وزرافشان كه برايم بسيار زحمت كشيدند. از دوستانم و همشهريانم ، از هيئت پروش اندام ومسئولين اين هيئتها در استان اردبيل و شهرستان پارس آباد از آقايان علي زارع احمدي و شهرام خادمي كه پيگير برنامه ها و حضور من در اين مسابقات هستند نيز تشكر مخصوص دارم. اميدوارم مسئولين امر در خصوص اشتغال قهرمانان و ورشكاران نيز چاره اي بينديشند تا آنها بتوانند با خيالي راحت و بي دغدغه به امر مقدس ورزش بپردازند.

اخبار مرتبط

نظرات