امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 19th, 2014 6:17 | کد خبر : 6569 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مشکلات بیله سوار در سفر نماینده رئیس جمهور پیگیری می شود

رئیس شورای بیله سوار گفت:مشکلاتی که در بیله سوار وجود دارد در سفر نماینده رئیس جمهور به این شهرستان مورد پیگیری قرار می گیرد.

سیاوش پورطهماسبی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: مشکلات شهری و دغدغه های چندین ساله شهروندان این شهرستان که عموما در زمینه های محتلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی است با حضور اعضای شورا استخراج و مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس شورای اسلامی شهر بیله سوار افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان دکتر روحانی به استان اردبیل، و حضور نماینده ایشان که از قرار معلوم حجتی وزیر جهاد کشاورزی است،مشکلات شهر بیله سوار در جلسه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته و پس از توافق اعضا جمع آوری و به این نماینده دولت تحویل داده خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه دولت باید قدردان مردم مرزنشین شهرستان بیله سوار باشد تاکید کرد: برخی نارسایی‌هایی که در شهر وجود دارد ناشی از محدودیت‌های اعتباری است که این موضوع در سفر رئیس جمهور محترم مورد پیگیری اعضاء شورا خواهد گرفت.
 پورطهماسبی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و خدمات عمومی باید در شهر بیله سوار توسعه یابد، افزود: استقلال نماینده مجلس،منطقه آزاد تجاری، تجهیز بیمارستان امام(ره) ، ایجاد هتل- بیمارستان، افزایش سهم حق آبه کشاورزی شهر بیله سوار و رفع مشکلات آبیاری زمین کشاورزی شهرستان،افزایش اعتبار و بودجه اختصاصی به شهرداری بیله سوار و …. در سفر رییس جمهور پیگیری خواهد شد.
 وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:حضور گسترده اهالی انقلابی و ولایی بیله سوار در مراسم استقبال از كاروان دولت تدبير و اميد می تواند بر افتخارات این شهر مرزی بيافرينند که امیدواریم حضور این کاروان در استان اردبیل و شهرستان ها سفر پرخیر و برکتی را داشته باشند.
منبع: بیله سوار

اخبار مرتبط

نظرات