امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2017 8:45 | کد خبر : 22418 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسوولیت سنگین فرمانداری پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم

فرماندار پارس آباد گفت: مسوولیت خطیر و سنگین فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با استاندار اردبیل از طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برخی شایعات و نظرسنجی ها در خصوص انتخاب وی به عنوان شهردار اردبیل اظهار داشت: تا زمانی که مدیران مافوقم مصلحت بدانند با افتخار، با جان و دل و با تمام توان تا آخرین لحظه مسوولیتم در خدمت مردم بزگوار،غیور و قدرشناس این شهرستان خواهم بود .

وی اضافه کرد: از ابراز لطف ومحبت تعدادی از اعضای محترم شورای شهر اردبیل که از همکاران اینجانب در مجموعه شهرداری اردبیل می باشند و بعضی هم از دوستان عزیز و بزرگان شهر زادگاهم اردبیل بوده و همیشه به بنده لطف داشته و دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. وی ادامه داد: علی ایحال علیرغم آنکه همواره به مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل عشق می ورزم و به خدمت به همشهریان عزیزم در اردبیل علاقه مندم ولی طرح ها و برنامه های بسیار مهمی در دو سال اخیر در این شهرستان پیگیری شده و بخش عمده ای از آنها در شرف بهره برداری است که به لحاظ ضرورت اتمام آنها از یک طرف و لطف و قدرشناسی مردم بزرگوار و خونگرم منطقه مغان که همیشه ما را مدیون و مرهون محبت ها و الطاف خویش قرار داده اند از طرف دیگر، ادامه خدمت در مسوولیت سنگین فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

صمدی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مدیران و دست اندرکاران سایت ها و کانال های فضای مجازی، از آنان خواست از هرگونه گمانه زنی و درج نظر سنجی و غیره در خصوص وی اجتناب کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و خبرنگاران در موفقیت مدیران دستگاه های اجرایی و پیشرفت و توسعه پایدار کشور، گفت: رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه و زبان گویای مردم ، مشکلات و مطالبات مردم را به مدیران منتقل و مسوولان را در حل این مشکلات و نیازهای منطقه یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

۰حسن پروانه

دکتر صمدی فرماندار تلاشگر ودلسوز درقلب اهالی غیور جاگرفته ویکی برکات دولت تدبیروامید فرماندار مردمی واخلاق وتوانای این شخص زبانزده عام وفرهنگیختگان وریش سفیدان شهرستان بود.تقدیر و تشکر می کنیم ازانتخاب مردم غیور توسط دکتر صمدی فرماندار تلاشگر شهرمان