امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2014 6:56 | کد خبر : 6692 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسوولان حل مشکلات مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند

امام جمعه پارس آباد گفت: مسوولان دستگاه های دولتی باید حل مشکلات مردم و رسیدگی به امورات آنان را سرلوحه برنامه های کاری خود قرار دهند.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در دیدار فرماندار و مسوولان پارس آباد با تبریک آغاز هفته دولت، افزود: كار براي رضايت مندي خداوند متعال و مردم بهترين ذخيره و توشه آخرت است.

وی، با بیان اینکه خداوند از تمام نیت، اعمال و کردار ما آگاه است، ادامه داد: توکل بر خدا در کارها و انجام امورات مردم، موجب موفقیت می شود و جزای خیر به همراه دارد.

وی، با اشاره به ترفندهای دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان تمام تمرکزشان را بر روی تضعیف عقیده و اخلاق معطوف کرده­ اند و مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه دشمنان حفظ هوشیاری، تقویت بصیرت و وحدت است.

او، مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم از مسوولان را صداقت در گفتار و عمل به اخلاق اسلامی در برخوردهایشان عنوان کرد و گفت: بقا و عزت هر جامعه ای مستلزم رعایت اخلاق و تقوی است.

وی، بر ضرورت تقویت اخلاق اداری و تکریم و تعظیم ارباب رجوع تاکید و اظهار کرد: آنچه موجب آرامش جامعه می شود برخورد صحیح با مردم و تکریم آنهاست.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: در هفته دولت امسال، 26 طرح اقتصادی، عمرانی و تولیدی در این شهرستان به بهره می رسد.

ایرج بیگدلو، افزود: با افتتاح این پروژه ها برای دهها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی، با اعلام اینکه هم اکنون طرح های زیادی در حوزه های مختلف در این شهرستان در دست اجراست افزود: با تکمیل و بهره برداری از آنها و ایجاد زیرساخت های جدید، درآمد و تولیدات منطقه به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

 

اخبار مرتبط

نظرات