امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 7th, 2014 1:27 | کد خبر : 4917 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسابقه کتابخوانی پیامکی در پارس آبادمغان شروع شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد از آغاز مسابقه پیامکی کتابخوانی از کتاب “زندگی به سبک روح ا…” در این شهرستان خبر داد.

untitled

حجت الاسلام “امین پورمحمد” روز شنبه به خبرنگار مغانه گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و معرفی کتب خواندنی تر و جذاب تر ، ترویج سبک زندگی اسلامی و آشنایی با زندگی امام راحل، با همکاری مشترک امور فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج، ادارات کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد در حال برگزاری است.

وی، با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند فایل کتاب مذکور را از شبکه کتابخوانان حرفه ای به نشانی www.booki.ir وبلاگ کتابخانه عمومی شهید رجایی به نشانی www.rajaei83.blogfa.com و وبلاگ کانون جوانان بسیج پارس آباد به آدرس www.kjbp.mihanblog.com دانلود و پس از مطالعه به سوالات مطروحه پاسخ دهند.

وی، ادامه داد: شرکت کنندگان باید جواب سوالات را به صورت پشت سرهم و از طریق سامانه پیامک 30005738913286 ارسال نمایند.

وی، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را بیستم و زمان اعلام نتایج را 23 خردادماه جاری اعلام و بیان کرد: به 15نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح دهند در آیین جشن نیمه شعبان در مسجد جامع این شهرستان جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کتاب «زندگی به سبک روح الله» تالیف حجت‌الاسلام “علی‌اکبر سبزیان”، در 120 صفحه و در قطع پالتویی و به همت کانون اسلامی جوانان شهر خورشید تهیه و از سوی انتشارات «الشمس» منتشر شده است. نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام(ره) در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده‌شان را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده‌ است.
4555

اخبار مرتبط

نظرات