امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 16th, 2014 6:26 | کد خبر : 5825 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسابقه وبلاگ نویسی «مهمان خدا» در پارس آباد برگزار می شود+پوستر

معاون دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی مغان از برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی تحت عنوان “مهمان خدا” در این دانشگاه خبر داد.

a_2000

یعقوب شجاعی در گفت و گو با مغانه افزود: فضیلت شب های قدر، اهمیت ماه مبارک رمضان و نقش رمضان در اقتصاد مقاومتی از محورهای این مسابقه می باشد.

وی، با بیان اینکه شرکت عموم دانش آموزان و دانشجویان استان اردبیل در مسابقه وبلاگ نویسی مهمان خدا آزاد است، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند تا سی ام رمضان در این مسابقه شرکت کنند.

شجاعی، گفت: دانش آموزان و دانشجویان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام و داوری مسابقه به پایگاه اینترنتی دانشگاه مغان به نشانیwww.moghan.ac.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، به سه نفر برگزیده این رقابت، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

به گزارش مغانه، موسسه آموزش عالی غیر دولتی -غیرانتفاعی مغان، به عنوان چهارمین موسسه آموزش عالی در سطح استان و اولین موسسه آموزش عالی در دشت مغان، در سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارس آباد تاسیس گردیده است.

 

نظرات

باسلام به همشهریان ومسئولان دانشگاه غیرانتفاعی مغان……..بنده مهران راثی باموضوع اهمیت ماه رمضان وبلاگی تهیه کرده ام که ازعموم مردم ومسئولان دانشگاه خوهشمندم ازان دیدن فرمایند ونظراتشان را اعلام کنند…ادرس وبلاگwww.ahamiuatemaheramazan.blogfa.comمیباشد….باتشکر——مهران راثی از شهرولایت مدارپارس اباد