امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 6th, 2014 11:27 | کد خبر : 2385 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسابقات قوی ترین مردان، قهرمانی استان در پارس آباد برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان قهرمانی استان اردبیل گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد. مروت مهرآور به خبرنگار مغانه گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکاران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل و در سه مرحله مقدماتی، نیمه قهرمانی و قهرمانی برگزار خواهد شد. […]

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان قهرمانی استان اردبیل گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

مروت مهرآور به خبرنگار مغانه گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکاران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل و در سه مرحله مقدماتی، نیمه قهرمانی و قهرمانی برگزار خواهد شد.
وی، افزود: براساس اعلام هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، محل برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات، اردبیل و نیمه نهایی و نهایی ، پارس آباد پیش بینی شده است.
وی، ادامه داد: این مسابقات در سه آیتم غلتاندن لاستیک 380کیلویی، بلند کردن کنده فلزی 100کیلویی و حمل کیسه شنی 100، 110و 120کیلویی اجرا خواهد شد.
به گفته وی، در مرحله مقدماتی از بین شرکت کنندگان، 16نفر به عنوان نفرات برتر به مسابقات نیمه نهایی راه خواهند یافت.
مهرآور بیان کرد: ورزشکارانی که قصد حضور در این رقابت ها را دارند باید با در دست داشتن مدارک موردنیاز در تاریخ 25بهمن امسال نسبت به ثبت نام در هیات مربوطه، اقدام کنند.
وی، اضافه کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این رقابت ها، جلسات متعددی با حضور کارشناسان ذی ربط و مدیران برخی دستگاه های اجرایی منطقه برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظرات