امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 15th, 2016 12:41 | کد خبر : 16884 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان در پارس آباد برگزار می شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی پارس آباد از برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز بین فرهنگیان این شهرستان در اسفند ماه ۹۴امسال خبر داد.

علی نوری در گفت و گو با مغانه افزود: این رقابت ها در رشته های قرائت قرآن (قرائت تحقیق ) ، حفظ ده جزء ، نهج البلاغه و الگو های برتر تدریس احکام نماز در روزهای ۱۱ و ۱۲اسفند ماه ۹۴ در کانون حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در ایجاد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و همچنین سیاست های بیستگانه ابلاغی وزیر آموزش و پرورش و راهبردهای اجرایی طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و تربیتی اجرا می شود.

وی بر ضرورت اجرای هرچه باشکوهتر این رقابت ها با حضور حداکثری جامعه فرهنگی منطقه تاکید کرد و گفت: تلاش برای انس بیشتر فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن کریم ، نهج البلاغه و احکام ، تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه های مذهبی و دینی و بکار گیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و انتقال به دانش آموزان ، شناسایی و آموزش فرهنگیان پژوهشگر، جهت دهی فرهنگیان محقق و پژوهشگر به منظور استفاده از آموزه های دینی و احکام ودستورات الهی و کلام بلیغ حضرت علی (ع) در فعالیت های پژوهشی و انتقال علوم حاصل به دانش آموزان از اهداف برپایی این مسابقات است.

وی با بیان اینکه به برترین های این رویداد مهم فرهنگی و قرآنی هدایایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت.

 

نظرات