- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مرکز آموزش کشاورزی مغان دانشجو می پذیرد

به گزارش مغانه، محمود ابراهیمی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این مرکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیم سال دوم در بهمن ماه بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی برای دو مرکز اردبیل و مغان دانشجو پذیرش می‌کند.

وی تصریح کرد: در مرکز آموزش جهاد کشاورزی اردبیل در مقطع کاردانی رشته‌های فنی گیاه‌پزشکی، دامپروری، کاردانی فنی باغبانی و پرورش زنبور عسل و در مقطع کارشناسی نیز فناوری دامپروری، زراعت، مهندسی گل و گیاهان زینتی، فناوری دامپروری با گرایش فرآوری محصولات زنبور عسل و گیاه‌پزشکی اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

رئیس آموزش جهاد کشاورزی استان گفت:‌ در مقطع کاردانی نیز در مرکز آموزش جهاد کشاورزی مغان دانشجویان در شش رشته کاردانی فنی آبیاری، گیاه‌پزشکی، امور زراعی، فنی باغبانی، فنی تولیدات زراعی و مکانیزاسیون کشاورزی پذیرش شده و مشغول تحصیل می‌شوند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شاغلان دولتی و خصوصی بخش کشاورزی و فرزندان آنها به همراه فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌توانند از سهمیه شاغلان در پذیرش دانشجو استفاده کنند.

وی زمان ثبت‌نام را به صورت اینترنتی از اول دی‌ ماه تا هشتم این ماه اعلام کرد و ادامه داد: برای مقطع کارشناسی نیز زمان پذیرش اعلام می‌شود.(فارس)