- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مردم پارس آباد حساب ویژه ای از سفر دولت امید و تدبیر برای رفع مشکلات اساسی منطقه باز کرده اند

ایرج بیگدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه با اشاره به قابلیت های فراوان کشاورزی این منطقه بر لزوم استقرار صنایع تکمیلی و تکمیل چرخه عرضه محصولات کشاورزی این شهرستان به بازارهای داخلی و خارجی تاکید کرد.

وی توجه به کاهش حوادث رانندگی در ترمیم راه های ارتباطی به ویژه در محور ارتباطی پارس آباد ، اردبیل را مهم ترین مطالبه مردم شهرستان پارس آباد ذکر کرد و خواستار تامین اعتبارت لازم برای توجه به اصلاح فیزیکی و ارتقای سطح بهره وری و ترافیکی و چهار خطه کردن این مسیر شد.

وی توسعه و ایجاد خطوط جاده ای ، ریلی و هوایی شهرستان پارس آباد را ضروری دانست و گفت: راه آهن میانه باید به اردبیل و سپس به پارس آباد و از این منطقه نیز به قفقاز ، گرجستان ، روسیه و اروپا متصل شود.

وی اظهار کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز بیمارستان پارس آباد و رفع مشکلات بخش بهداشت ، درمان و سلامت از دیگر مطالبات مردم منطقه از رییس جمهوری و دولتمردان است و زیرساخت های این بخش باید تقویت شود.

وی افزود: تحقق توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری و بررسی کارشناسانه این طرح نیز باید پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل های شرکت های کشت صنعت مغان و پارس و نقش موثر این شرکت ها در بهنیه سازی کشاورزی و ارتقای اقتصاد مردم منطقه اشاره کرد و گفت: این شرکت ها باید همچنان در تصدی گری دولت قرار بگیرد و مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "مردم پارس آباد حساب ویژه ای از سفر دولت امید و تدبیر برای رفع مشکلات اساسی منطقه باز کرده اند"

#1 Comment By زارعی On 2014/08/20 @ 5:04 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان منطقه مخصوصا جناب فرماندار عزیز
جناب فرماندار عزیز بخدا این مردم قدر مسئولان دلسوز را میدانند شما تلاش زیادی برای الحاق این شهرستان انجام دادین از ته دل به شما خسته نباشید عرض میکنم ای کاش این منطقه چندین مسئول مثل شما داشت ولی بیاییم واقع بین باشیم تا زمانی که اردبیل برای پارس آباد تصمیم میگیرد هیچوقت اردبیل اجازه نمیده پارس آباد پیشرفت کنه ولی ما تلاش مجدانه ی شما را رصد میکنیم و قدر شما را میدانیم خسته نباشید