امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 28th, 2016 3:45 | کد خبر : 19911 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مردم پارس آبادمغان همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند

فرمانده سپاه ناحیه پارس آبادگفت: مردم این شهرستان مرزی همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه و مطیع اوامر مقام عظمای ولایت هستند.

به گزارش مغانه آنلاین، سرهنگ مطلب شاهی روز دوشنبه در ششمین یادواره ۲۵۵شهید شهرستان پارس آباد افزود: با وجود برخی کمبود ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم ولایت مدار پارس آباد مغان پرشور تر از گذشته، در تمام عرصه ها و صحنه ها، مناسبت ها ، آیین های ملی و مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات حضوری فعال و چشمگیر دارند که این از ویژگی های منحصر به فرد اهالی این منطقه است.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان ۲۰۰هزار نفری به رغم قرار گرفتن در خط اول جنگ نرم دشمنان و هجمه های فرهنگی بیگانگان، با حضور مستمر و آگاهانه خود، وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده اند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان پارس آباد و نیز همکاری تنگاتنگ ادارات و نهادها در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

حسن پروانه

همه ما مدیون شهداییم .نباید شهدای والامقام را ازیادببریم.در عمل، عامل به وصیت شهدای عزیز و پشتیبان و مطیع ولایت باشیم.درود و رحمت خدا و رسول ا… بر شهیدان