امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 11th, 2015 5:59 | کد خبر : 10229 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مردم خیّر پارس آباد مغان ۳۶میلیارد ریال به کمیته امداد مساعدت کردند

مدیر کمیته‌ی امداد پارس آباد گفت: طی سال گذشته، مردم نیک‌اندیش این شهرستان افزون بر ۳۶ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد مساعدت کرده‌اند.

به گزارش روز شنبه مغانه، ارشد سعادتی افزود: شهروندان خیر پارس‌آبادی این مبالغ را در قالب صدقه و مشارکت در سایر طرح‌های کمیته‌ی امداد پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری صدقات یکی از عمده طرحهای اجرایی توسط کمیته‌ی امداد می‌باشد، بیان کرد: در حال حاضر۱۷ هزار و ۸۹۹ صندوق صدقه در سطح این شهرستان نصب و توزیع شده است.
سعادتی با بیان اینکه در طول سال ۹۳، همشهریان پارس آبادی بیش از ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، ادامه داد: به طور میانگین، مردم نیکوکار پارس آباد ماهانه ۲۱۳ میلیون ریال صدقه پرداخت نموده‌اند.
مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان پارس آباد اذعان داشت: نیکوکاران بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال نیز از طریق دیگر طرح‌های مشارکتی به مددجویان مساعدت داشته‌اند.
این مسئول ضمن قدردانی از مساعدت‌های مردم شریف پارس آباد، خاطر نشان کرد: شهروندان خیراندیش بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز به شور نیکوکاری کمک کرده بودند.

 

اخبار مرتبط

نظرات