امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 27th, 2020 8:16 | کد خبر : 23955 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مردم از مسافرت‌های غیرضرور در تعطیلات خودداری کنند

رئیس پلیس راه راههای روستایی استان اردبیل تاکید کرد: به منظور مقابله با بیماری کرونا مردم از سفرهای غیر ضرور در روزهای تعطیلات خودداری کنند. سرهنگ آرش دولتی روز پنجشنبه در گفت و گو با مغانه آنلاین گفت: باتوجه به درپیش بودن ایام تاسوعاو عاشورای حسینی وهمچنین همزمانی آن باروزهای پایانی تعطیلات تابستانی و با […]

رئیس پلیس راه راههای روستایی استان اردبیل تاکید کرد: به منظور مقابله با بیماری کرونا مردم از سفرهای غیر ضرور در روزهای تعطیلات خودداری کنند.
سرهنگ آرش دولتی روز پنجشنبه در گفت و گو با مغانه آنلاین گفت:
باتوجه به درپیش بودن ایام تاسوعاو عاشورای حسینی وهمچنین همزمانی آن باروزهای پایانی تعطیلات تابستانی و با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری و پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری در ایام تعطیلات موجب کاهش ابتلا به بیماری کرونا می‌شود، افزود: از عموم مردم استان اردبیل درخواست می‌کنیم که همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مسافرت های غیر ضرور اجتناب کنند.


وی با اشاره به حجم زیاد ترافیک در جاده های مواصلاتی روستایی در استان اردبیل اظهارداشت : خوشبختانه در ۵ ماهه نخست امسال با کاهش تعداد تصادفات و همچنین کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی در جاده های روستایی استان روبرو هستیم، اما نشان می دهد که هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
وی با بیان اینکه زیر ساخت های جاده های مواصلاتی استان اردبیل نسبت به جمعیت ضعیف است، افزود: از آنجایی که دربرخی جاده‌های روستایی زیر ساخت ها و استاندارد‌های لازم و اصلاح اصولی رعایت نشده ، اکثرا سبقت ها و سرعت‌های غیر مجاز منجر به وقوع تصادفات ناگوار در این محور ها می شود.
سرهنگ دولتی به رانندگان توصیه کرد
علاوه برحفظ آرامش ورعایت نکات ایمنی ،مقررات راهنمایی ورانندگی رامورد توجه قرار داده واز هرگونه عجله وشتاب بی مورد دررانندگی پرهیز کنند.
جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات