- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مراقب سودجویان انتخاباتی باشیم

خدابخش زارعی/ مغانه- هر روزهای خبرهای جدیدی مبنی بر برگزاری جلسات شبانه و میتینگ های انتخاباتی و برنامه ریزی برای ورود کاندیداهای احتمالی به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی از دورافتاده ترین روستا و قشلاق منطقه تا پایتخت به گوش می رسد.
حضور بدون دعوت و نمایشی کاندیداهای احتمالی در مجالس جشن و عزا و آیین های ملی و مذهبی از موضوعاتی است که روز به روز بازار آن داغتر می شود.
اگر به تاریخ انتخابات منطقه نیم نگاهی بیاندازیم خواهیم دید کسانی که خارج از منطقه به مجلس راه یافته اند در حل مشکلات منطقه و عمل به شعارهای انتخاباتی به بن بست رسیدند.
تا کی باید به انتخابات به عنوان یک میهمان نا خوانده نگاه کنیم ؟ تا چه زمانی خودمان ، خودمان را محکوم بر ندانم کاری بکنیم ؟
اخیراً به گوش میرسد برخی مغانی های پایتخت نشین برای منافع شخصی خودشان عملاً وارد صحنه انتخابات شدند و از فرسنگ ها دور فعالیت ها و اخبار انتخاباتی منطقه را رصد می کنند و از تهران برای انتخابات آتی این حوزه انتخابیه و تعیین سرنوشت مردم نقشه ها می کشند .
این افراد از مدت ها قبل برای انتخابات خیز برداشته اند و در تلاش هستند فرد مورد نظر و باب میل خودشان را راهی مجلس کنند که این توهین به شعور مردم این خطه مرزی و ولایی است.
کسی که سالانه حتی یکبار هم به مغان سفر نمیکند نمیتواند مشکلات منطقه را حل کند کسی که در انتخابات گذشته چند روزی آمده و خودنمایی کرده بعد چند سال آمده تا شاید بتواند از صداقت مردم سواستفاده کند نمیتواند گرهی از مشکلات منطقه را باز کند متاسفانه این افراد سودجود آمده اند از افراد خوشنام و ساده لوح منطقه به عنوان حامی خود استفاده کردند و با تبر این افراد میخواهند ریشه مغان را از بین ببرند و این افراد ساده لوح نمیدانند با کدام معیار مثبت میخواهند به این افراد رای بدهند تنها جوابی که دارند اشتغال چند نفر در شرکتهای این افراد میباشد.
افراد بومی که خودشان در این منطقه زندگی میکنند و گرد و خاک و سم این منطقه را می خورند و با جان و دل مشکلات مردم را لمس میکنند و این معضلات را جزء مشکلات روز مره خود می دانند میتوانند در پیشرفت مغان مثمر ثمر باشند ولی در مقابل جبهه ای عظیم از دایه های عزیزتر از مادر را داریم که قبلا یا به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند و یا با جواب مردم فهیم منطقه به کنار گذاشته شده اند مواجه هستیم.
همشهریان گرامی اگر به سرمایه های این سود جویان انتخابات نگاه کنیم میبینیم که برای خودشان سرمایه های آنچنانی دارند حال سوال بنده حقیر از همشهریان عزیزم این است کدام یک این آقایان در منطقه مغان سرمایه گذاری کردند؟ کدام یک از این افراد به ظاهر درد آشنای جوانان، کارگاهی در منطقه ایجاد کرده اند تا جوانی بتواند در آنجا مشغول شود ؟ که حالا بار دیگر با شعارهای دهن پر کن قصد فریب این مردم را دارند تا پروژه های نیمه کاره خود را با سرمایه های این منطقه به سرانجام برسانند.
کدام یک از این افراد در پیشرفت منطقه قدمی برداشته اند ؟ حال چه چیز باعث شده این آقایان بعداز چند سال دوباره در منطقه ظاهر شدند ؟ آیا حضور این افراد تداعی گر افکار فریبکارانه و منافع شخصی آنان در منطقه نمیباشد؟
همشهریان فهیم بنده نه خیال شرکت در انتخابات دارم نه از کسی حمایت میکنم ولی از شما عزیزان خواهش میکنم بیاییم دست در دست هم دهیم وتعصب های کورکورانه و قومی و عشیره ای را کنار بگذاریم و از فردی حمایت کنیم که فقط در شناسنامه نام مغان را یدک نکشد بلکه تخصص کافی برای این پست حساس وحیاتی داشته باشد و خود نیز بزرگ شده مغان و آشنا به مسائل و مشکلات این منطقه و از بطن و متن مردم این منطقه باشد و همچنین تعهد کافی برای پیشبرد برنامه هایی که در زمان تبلیغات انتخاباتی ارائه میدهد داشته باشد و این مهم تنها با انتخاب دقیق و هوشمندانه و آگاهانه ما میسر خواهد شد.

8 Comments (Open | Close)

8 Comments To "مراقب سودجویان انتخاباتی باشیم"

#1 Comment By پناهی On 2015/07/14 @ 3:58 ب.ظ

جناب زارعی عزیز خسته نباشی فرمایشات شما کاملا متین ولی از کجا باید بدانیم که این معیارها در کدام کاندید هست ؟ در ضمن مغان به داشتن فرزندان دلسوزی مثل شما نیاز دارد و مطمعنن کسی که امثال حضرتعالی معرفی میکنید در انتخاب مردم تاثیر گذار است ولی به هر حال دست مریزاد
از مدیریت سایت هم متشکریم

#2 Comment By ناشناس On 2015/07/15 @ 5:27 ق.ظ

با عرض سلام خدمت جناب اقای زارعی باید عرض کنم که منطقه ما میدان ازمون و خطا است پس اگر به بالانشین ها رای ندهیم طبقه پایین ها هم کاری از پیش نبردند مثلا در انتخابات گفتیم اقای برومنداز طبقه پایین است رای دادیم سری اول چه بلایی بسر خودش و منطقه اورد که ۲ سال بدون نماینده ماندیم در فعل حال هم نامبرده رفت با دولت بر سر کارهای شخصی و خارج از وظیفه خود درگیر شدو هیچ کاری از پیش نبرد پس نتیجه میگیریم اگر فردی از طبقه چایین به مجلس برود موضوع فیلم سلطان و شبان تکرار میشود باز هم بالایی ها خوبند حداقل رده بالاهی را میشناسد مثلا اشاره کردید اقایی به چند نفر کار داده پس خوب کار کرده حداقل من میشناسم اگر نظر جنابعالی اقای مهندس درویشی باشد بلی حداقل به بیش از ۵۰۰ نفر به بیکاران این شهر از هر کدام روستا و یا طایفه باشد کاری ندارم حداقل از بیکاران منطقه کاسته شده اگر انها بیکار بودند چه میشد پس جای شکر دارد کاش از این ادمها در ان بالاها بیشتر باشد پس جای شکردارد والسلام

#3 Comment By ناشناس On 2015/07/15 @ 1:43 ب.ظ

اقای ناشناس اقای درویشی چرا در پارس اباد مغان سرمایه گذاری نمی کند چر ا رفته در شهرستان گرمی کارخانه شیرالات قهرمان را راه انداخته پس نتیجه می گیریم این اقا فرد منفعت طب ست اگه دل اش به مردم پارس اباد می سوخت این کارخانه را در پارس اباد احداث می کرد در ضمن اماری را که جناب عالی فرموید ۵۰۰نفر نیست کمتر از ۵۰نفر است ان همه بچه های طایفه خود اش می باشد .

#4 Comment By شهروند On 2015/07/15 @ 1:44 ب.ظ

با سلام بنده هم با جناب آقای زارعی موافق هستم جناب ناشناس اگه جناب آقای درویشی در مورد اشتغال کار خوبی انجام داده اند چرا در منطقه خودمان سرمایه گذاری نکردن ؟ جناب درویشی تاکنون کجا تشریف داشتن که یهویی واردمیدان شدند؟این بنده خداها برای اشتغالشان خانواده خود را رها کردن رفتن تهران که این امر خود طبعاتی منفی دارد پس دوست گرامی جناب ناشناس خواهشن ندانسته حرفی بر زبان نیار . زنده باد زارعی

#5 Comment By دلسوزمغان On 2015/07/15 @ 2:05 ب.ظ

سلام درست می فرمایید. آقای درویشی چرا قبلا از این کارا نمیکردند.

#6 Comment By ناشناس On 2015/07/16 @ 5:28 ق.ظ

با عرض سلام خدمت بنده اقای درویشی را خدمت دوستان معرفی کنم اقای مهندس درویشی خودش یک پیمانکار است نه سرمایه گذار گفتند کارخانه شیرالات قهرمان گرمی مال ان است دروغ محض است اصلا چنین چیزی وجود ندارد گفتند تا حالا کجا بوده عرض کنم پدر ایشان یکی از پاسداران ارشد نظام بود بخاطر مشغله کار پدر ناچار شدند که در تهران ساکن شوند وپدر ایشان در پستهای نظامی مختلف و حساس انجام وظیفه کرده است که اخرین پست پدرش مدیر عامل مترو تهران و رییس هیت مدیره کل مترو ایران میباشد که این پست قبلا در دست پسر نفر دوم مملکت یعنی هاشمی رفسنجانی بود پس باید افتخار کنیم یک نفر از منطقه مغان رفته در ان پست قوی مدیر شده است **اقایی اعتراض کرده که ۵۰ نفر اشتغال شده اند دوست عزیز بخدا شما حق دارید اعتراض کنید چون از موضوع خبر ندارید شاید بیش از ۵۰۰ نفر در مترو تهران شاغل شده اند بلاخره از هر کدام طایفه باشد بیکار شاغل شده ودر انجا با اشتغال خودش تشکیل خانواده داده اند من نمیگویم دوستان حتما اقای درویشی را انتخاب کنند انتخاب ازاد است و هر کس یک ایده دارد ولی از بین نمایندگان گذشته فقط دکتر الماسی در سطح بالا خودی نشان داد و سایرین کاری از پیش نبردند حال اقای درویشی بخاطر اینکه در مرکز از نام نشان پدرش ایشان را میشناسند میتواند در صورت انتخاب بدرد منطقه مثمر ثمر باشد

#7 Comment By مولایی On 2015/07/16 @ 8:22 ق.ظ

جناب نا شناس عزیز حتما از اطرافیان شما به واسطه این درویشی وارد مترو شده یا سیبیل خودتان به روغن ایشان چربی شده ما نگران مغان هستیم نمیخواهیم جناب درویشی را کالبد شکافی کنیم شما نگران نباشید انشاالله همه چیز در انتخابات معلوم میشود

#8 Comment By ناشناس On 2015/07/19 @ 1:48 ب.ظ

با عرض سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای زارعی و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت خدمت شما بزرگواران عرض میکنم بنده با فرمایشات جناب زارعی موافق هستم تا زمانی که از بدنه مغان کسی انتخاب نشود وضعیت مغان همین است و بس و از همشهریان عزیز خواهش میکنم دنبال منافع شخصی خودمان نباشیم عام المنفعه فکر کنیم تا آینده فرزندانمان تضمین شود و در آخر باز از جناب آقای زارعی بی نهایت تشکر میکنم آفرین بر جسارت شما