امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 20th, 2014 3:27 | کد خبر : 2975 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید “جعفر محمدی” در پارس آبادمغان برگزار شد+تصاویر

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید “جعفر محمدی” در روستای “قره داغلو” پارس آباد برگزار شد. به گزارش روز پنجشنبه مغانه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد در این مراسم گفت: شهدا با نثار و اهدای خون پاک خود، موجب استحکام و تقویت پایه های نظام و انقلاب اسلامی شدند. حجت […]

DSC02474

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید “جعفر محمدی” در روستای “قره داغلو” پارس آباد برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد در این مراسم گفت: شهدا با نثار و اهدای خون پاک خود، موجب استحکام و تقویت پایه های نظام و انقلاب اسلامی شدند.

DSC01445

حجت الاسلام “صالح اسدی” شهدا را میراث معنوی جامعه و از سرمایه های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: عمل به وصایای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین انتقال صحیح پیام های شهدا، موجب رشد و تعالی کشور در زمینه های مختلف می شود.

DSC01294

وی، با شاره به تهدیدات و دسیسه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی، اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت افزایی، پشتیبانی از ولایت فقیه و تکیه بر سرمایه هایی همچون شهدا و ایثارگران، توانسته است دسیسه ها و شیطنت های دشمنان را خنثی و از موانع ایجاد شده توسط دشمنان به راحتی عبور کند.

DSC01306

او، بر ضرورت اطاعت و پیروی از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت و در سایه عمل به قرآن در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

DSC01403

وی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مایه سربلندی و سرافرازی جامعه هستند، گفت: رسیدگی به مشکلات و نیازهای خانواده های شهدا باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

DSC01430

به گزارش مغانه، قرائت وصیت و زندگینامه شهید جعفر محمدی، مداحی و قرائت قرآن مجید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شهید محمدی، از همرزمان و همراهان نزدیک سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31عاشورا بود و به عنوان آرپی چی زن و پیشرو این لشکر معروف بود.

وی، در تاريخ پنجم اسفند 62در عملیات خیبر و منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده و بعد از 30 سال پیکر مطهر آن توسط گروه‌های تجسس شناسایی و به وطن باز گشت.

پیکر پاک این شهید والامقام سرانجام پس ازسال ها انتظار در28بهمن ماه جاری و با حضور گسترده مسوولان استانی ،شهرستانی و مردم منطقه در جوار شهدای روستای بابک ودر كنار آرامگاه والده مكرمه اش آرام گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات