امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 7th, 2017 1:33 | کد خبر : 21179 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیر عامل کشت و صنعت مغان استعفا کرد

اروجعلی محمدی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش مغانه آنلاین، یک منبع آگاه در شرکت مغان با تائید این خبر گفت: محمدی حدود شش ماه پیش به خاطر پاره ای مشکلات به صورت کتبی نامه استعفایش را تقدیم کرده است.

این خبر حاکیست، محمدی در ششم اسفند ۹۲ با حضور مسوولانی از وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی و محلی سکان هدایت این بنگاه عظیم اقتصادی و صنعتی را برعهده گرفت.

وی بلافاصله پس از روی کار آمدن، دست به تغییرات گسترده با طعم سیاسی و جناحی زد و بدون حساب و کتاب و به صورت غیر قانونی افراد زیادی را که عمدتاً سیاسی و از جبهه اصلاحات هستند در پست های مختلف از جمله مشاور در این شرکت جذب کرد.

اروجعلی محمدی وابسته به طیف اصلاح طلبان است و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از مسئولان اصلی ستاد دکترروحانی در استان آذربایجانشرقی بود و در زمان دولت اصلاحات نیز چند سالی به عنوان مدیر عامل در شرکت مغان خدمت کرده است.

او در آذرماه امسال به همراه یکی از معاونانش به اتهام ارتکاب به تخلفات اقتصادی و مالی در کشت و صنعت مغان پس از احضار به دادسرای اردبیل و تفهیم اتهام و بازجویی های مقدماتی، باصدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و با تودیع وثیقه آزاد شد.

۱۱شهریور امسال بود که دادستان اردبیل ازتشکیل یک فقره پرونده برای کشت و صنعت مغان خبر داد و تصریح کرد: مطابق گزارش‌های واصله از سوی سازمان بازرسی این شرکت دارای تخلفات مالی بود که قرار مجرمیت آن صادر و پرونده تخلف یکی از مدیران این شرکت طی مراحل قانونی به دادگاه صالح ارجاع شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات