امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 21st, 2013 12:09 | کد خبر : 1245 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد: انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد

  مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور دارد. به گزارش روز مغانه، علی حبیب پور در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان با تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان افزود: انجمن های اولیا و مربیان همچنین نقش بی […]

  مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور دارد.

به گزارش روز مغانه، علی حبیب پور در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان با تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان افزود: انجمن های اولیا و مربیان همچنین نقش بی بدیلی در پیشرفت کمی و کیفی مدارس دارند.

وی، بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ بین خانه و مدرسه تاکید کرد و افزود: همفکری و همکاری سازنده بین دونهاد خانواده و مدرسه برای بهبود و ارتقای شاخص های نظام تعلیم و تربیت، از کارکردهای اصلی انجمن اولیا و مربیان محسوب می شود.

وی، با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های بالای انجمن های اولیا و مربیان، اظهار کرد: استفاده مطلوب از توان و ظرفیت های این نهاد، موجب رفع مشکلات و کمبودهای مدارس می شود.

تیمور سلطان پور، کارشناس انجمن اولیا و مربیان پارس آبا نیز با بیان اینکه هفته پیوند فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف و فعالیت های این انجمن است، نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این هفته تاکید کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص برگزاری کلاس های آموزش خانواده در مدارس، فعالیت مرکز مشاوره خانواده شفا، چگونگی جذب کمک های داوطلبانه مردمی و ترغیب و تشویق اولیا و مربیان برای اشتراک مجله پیوند تصمیماتی اتخاذ شد.

24 تا 30 مهرماه در کشور به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظرات