امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 10th, 2015 2:05 | کد خبر : 11274 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش مغانه، در مراسمی که عصر امروز در خانه معلم اردبیل و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، پس از قدردانی از تلاش‌های یاور وحدتی‌پور مدیرکل سابق، امید قیامی به عنوان مدیرکل جدید تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل منصوب شد.

در این مراسم مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: با تلاشی که جامعه خیرین و نوسازی مدارس در سال‌های اخیر انجام داده، بخش عظیمی از کمبودها و نارسایی‌ها در فضای آموزشی برطرف شده است.

امید قیامی تصریح کرد: مدرسه‌سازی به یک ارزش و باور اعتقادی در جامعه ما تبدیل شده و همه تلاش می‌کنند تا نسل آینده در بهترین شرایط و بهترین فضا تربیت شده و تعالی پیدا کنند.

وی تهیه فضاهای آموزشی جدید متناسب با استانداردهای نوین را از رویکردهای نوسازی و تجهیز مدارس اعلام کرد و گفت: ما در فضاهای آموزشی به نگاه ارزشی همراه با بنای مناسب  معماری اسلامی و نگاه ارزش‌مدارانه نیازمندیم تا پاسخگوی شایستگی نسل آینده باشد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کارکرد یک مدرسه را فراتر از نظام آموزشی، منظومه تربیتی همراه با خلق ارزش‌های دینی و اعتقادی توصیف کرد و افزود: نگاه ما به آموزش و پرورش و زیرمجموعه‌های آن یک نگاه همراه با ارزش‌های دینی و باورهای مقدسی است که هیچ وقت نباید آن را با معیارهای مادی سنجش کرد.

قیامی اولویت برنامه‌های خود را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساخت مدرسه در شهرک‌های جدید به ویژه مساکن مهر، بهسازی و زیباسازی محیط مدارس و توجه به رعایت استانداردهای فنی و اصولی در ساخت و سازها اعلام کرد.

وی بیان کرد: قطعاً ما مجموعه خیرین را همراه صدیق خود می‌دانیم و تلاشمان بر این است تا با همت مجموعه خیرین بتوانیم در توسعه عمران و آبادانی واحدهای آموزش و مدارس همتی راسخ داشته باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات