- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مدیرعامل شرکت گاز: امسال در استان اردبیل بنا نیست گاز خانگی قطع شود

 مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال بنا نیست گاز خانگی در این استان قطع شود ولی با وجود این مشترکان خانگی برای جلوگیری از بروز مشکل احتمالی و افت فشار، این نعمت الهی را بهینه مصرف کنند.

 فیروز خدایی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پارس آباد افزود: مشترکان گاز در سطح استان طبقه بندی شده اند و به منظور پایدار نگه داشتن مصارف خانگی، در مواقع ضروری، ابتدا گاز ادارات، صنایع، مراکز تولیدی و واحدهایی از این دست با قطع گاز رو به رو خواهند شد.IMG_3978

وی، اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی، نانوایی ها، مراکز نظامی و درمانی، ادارات و نهادها باید علاوه بر تجهیز به سامانه دوگانه سوز، نسبت ذحخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند.

وی، با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف گاز سبب می شود تمام هموطنان از این انرژی پاک و ایمن بهره مند شوند، ادامه داد: تمامی واحدها و ادارات به خصوص نانوایی ها و مرغداری ها حتی مشترکان خانگی باید برای هرگونه احتمال افت فشار یا قطع گاز آمداگی لازم را داشته باشند و اینطور نباشد با بروز بحران به علت نبود سوخت دوم، بحران دیگری بروز کند.

وی، از دو طرفه کردن ایستگاه گاز مسیر آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: استان اردبیل در انتهای نقطه برداشت گاز قرار دارد و ما همواره درصدد افزایش فشار گاز و تقویت نقاطی که گاز استان تامین می شود هستیم.

خدایی، نگهداری و تعمیر ایستگاه های گاز قبل از فرارسیدن فصل سرما را از برنامه های اولویت دار این شرکت عنوان و بیان کرد: این شرکت برای تقویت زیرساخت های شبکه گاز و گازرسانی به روستاهای فاقد گاز برنامه های مهمی در سطح استان اردبیل در دست اجرا دارد.