امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 2nd, 2013 3:53 | کد خبر : 1946 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیرعامل شرکت گاز استان: مراکز عمومی و صنعتی اردبیل نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند

پارس آبادمغان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن فصل سرما گفت: واحدهای صنعتی، مدارس، مراکز عمومی، نانوایی ها و حتی مشترکان خانگی باید نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند تا در مواقع ضروری مشکلی پیش نیاید. به گزارش ایرنا، فیروز خدایی روز دوشنبه در جلسه مدیریت بحران در شرایط […]

001

پارس آبادمغان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن فصل سرما گفت: واحدهای صنعتی، مدارس، مراکز عمومی، نانوایی ها و حتی مشترکان خانگی باید نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند تا در مواقع ضروری مشکلی پیش نیاید.

به گزارش ایرنا، فیروز خدایی روز دوشنبه در جلسه مدیریت بحران در شرایط اضطراری در پارس آباد با بیان اینکه مشکل و محدودیتی در تامین و ذخیره سازی سوخت دوم در استان وجود ندارد، افزود: با مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف گاز می توان کمک کرد تا فصل سرما، دیگر هموطنانمان با مشکل قطعی گاز مواجه نشوند.

وی، متوسط مصرف گاز استان اردبیل را هفت میلیون و 600هزار مترمکعب و تعداد کل مشترکان این استان را 340هزا رمشترک اعلام و پیش بینی کرد: با بهره برداری از طرح های در دست اجرا و اچرای پروژه های توسعه ای، از سال 94 بیش از مصارف و مقدار مورد نیاز، گاز داشته باشیم.

وی، با اعلام اینکه در بحث تولید گاز، خیز بلندی در کشور برداشته شده است، ادامه داد: هم اکنون قریب به 20میلیون مشترک گاز در سطح کشور وجود دارد.

وی، انرژی گاز را به عنوان یک انرژی پاک، ایمن، کم هزینه و حیاتی دانست و با اعلام اینکه این انرژی جایگزین سوخت های فصیلی شده است، گفت: در زمان حاضر بیش از 70درصد سبد انرژی را گاز تشکیل می دهد و روز به روز بر تعداد مشترکان و میزان مصرف این انرژی افزوده می شود.

او، با بیان اینکه صد درصد شهرهای استان گازدار شده اند، گفت: اردبیل در زمینه گازرسانی شهری جزو استان های سبز کشور محسوب می شود.

خدایی، بر ضرورت گازرسانی به روستاهای کم برخوردار و محروم اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر 430روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و گازرسانی به 135روستا در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، درصد خانوارهای بهره مند از نعمت گاز را 58درصد ذکر و بیان کرد: با بهره برداری از طرح های در دست اجرا، این رقم به 68درصد افزایش می یابد.

خدایی، از فعالیت 58جایگاه سی ان جی در سطح استان خبر داد و از مدیران این جایگاه ها خواست با پرداخت به موقع بده های خود، این شرکت در خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

 

کلمات کلیدی: ,

نظرات