امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 30th, 2013 7:42 | کد خبر : 1391 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اجرای 54پروژه فرودگاهی در کشور / باندفرودگاه پارس آباد دهه فجر افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: هم اکنون تعداد 54طرح فرودگاهی با دو هزار میلیارد ریال اعتبار در سطح کشور در دست اجراست. به گزارش مغانه، محمود رسولی نژاد امروز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح توسعه باند فرودگاه پارس آباد افزود: پارسال حدود 42میلیون نفر از طریق فرودگاه های کشور و هواپیماهای مسافربری جابه […]

Picture 004

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: هم اکنون تعداد 54طرح فرودگاهی با دو هزار میلیارد ریال اعتبار در سطح کشور در دست اجراست.

به گزارش مغانه، محمود رسولی نژاد امروز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح توسعه باند فرودگاه پارس آباد افزود: پارسال حدود 42میلیون نفر از طریق فرودگاه های کشور و هواپیماهای مسافربری جابه جا شدند که این رقم در شش ماه نخست امسال 21میلیون نفر بوده است.

وی، ادامه داد: در سال گذشته حدود 354هزار و در شش ماه اول سال جاری 182هزار سورتی پرواز در مسیرهای مختلف انجام شده است.

وی، با ابراز رضایت از روند اجرای طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد، از افتتاح باند فرودگاه این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از طرح تعریض و روکش آسفالت باند، این فرودگاه آماده نشست و برخاست هواپیمای فوکر 100خواهد بود.

اکبر نیکزاد استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه فرودگاه نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دشت مغان دارد، گفت: با بهره برداری از طرح های در دست اجرا، علاوه بر افزایش پروازهای مسیر تهران – پارس آباد و برعکس، پرواز مشهد، عتبات عالیات و سرزمین وحی نیز دایر خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات