امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 2nd, 2014 8:01 | کد خبر : 5635 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدیران عامل شرکت های مغان و پارس در جلسات شورای اداری پارس آباد حضور یابند

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حضور مدیران عامل کشت و صنعت های مغان و پارس در جلسات شورای اداری پارس آباد، گفت: به لحاظ اهمیت شورای اداری، مدیران این دو بنگاه عظیم اقتصادی باید راساً در جلسات این شورا شرکت کنند.

18174157

به گزارش مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در جلسه شورای اداری پارس آباد افزود: در جلسات شورای اداری این شهرستان، نمایندگانی از طرف شرکت های یاد شده حضور می یابند که این نمایندگان نمی توانند قاطعانه تصمیم بگیرند.

وی، از اختصاص یک دستگاه ماشین مخصوص سوخت رسانی هواپیما برای فرودگاه پارس آباد خبر داد و اظهار کرد: این خودرو پیشرفته، حدود 17میلیارد ریال قیمت دارد که با تجهیز فرودگاه پارس آباد به این خودرو در اینده نزدیک، مشکل سوخت گیری هواپیما در این فرودگاه برطرف می شود.

برومند، بیکاری را از مشکلات و معضلات اصلی پارس آباد و بیله سوار و دغدغه های جدی خانواده ها دانست و بیان کرد: متاسفانه اغلب مراجعان ما را جویندگان کار و بیکاران تحصیل کرده تشکیل می دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشانه هایی از شکوفایی اقتصادی در کشور دیده می شود، افزود: با حمایت از تولیدات و سرمایه گذاران داخلی ، شاهد پیشرفت و آبادانی کشور خواهیم بود.

برومند، روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5را رو به جلو و مثبت ارزیابی کرد و گفت: به واسطه ی مقاومت و ایستادگی مردم، دیوار تحریم ها و محاصره اقتصادی ایران اسلامی توسط آمریکا و برخی کشورهای زیاده خواه و زورگو، شکاف برداشته و گروه 1+5 از برخی خواسته های خود عقب نشینی کرده اند.

 

نظرات