امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 28th, 2014 2:58 | کد خبر : 7372 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مدير جديد كميته‌ي امداد شهرستان پارس آباد معرفي شد

با حضور مديركل و جمعي از امدادگران، مراسم توديع و معارفه‌ي مدير سابق و مدير جديد كميته‌ي امداد شهرستان پارس آباد برگزار گرديد.

به گزارش مغانه، بهروز زلالي مديركل كميته‌ي امداد استان اردبيل در اين مراسم ضمن گرامي داشت سالروز شهادت امام حسين(ع) و ياران باوفايش و همچنين ياد و خاطره‌ي مرحوم حبيب ا… عسگر اولادي، طي سخناني اظهار داشت: صداقت، اخلاق و ادب از جمله بارزترين خصوصيات امدادگران واقعي كميته‌ي امداد امام خميني(ره) است.

وي با اشاره به خصوصيات مرحوم حسينعلي مرادي كارشناس مسئول مالي كميته‌ي امداد شهرستان پارس آباد، بيان كرد: اين مرحوم، 17 سال خدمت صادقانه‌ي خود را در نهاد مقدس كميته‌ي امداد به انجام رسانيد و به معناي يك امدادگر واقعي جلوه نمود.

زلالي در ادامه‌ي سخنان خود اذعان كرد: جديدت، دقت و فعاليت در عرصه‌ي خدمت رساني گسترده به خانواده هاي محروم جزو ويژگيهاي مهم هر امدادگر محسوب مي شود كه بايد با رعايت آن به توسعه و پيشرفت در منطقه كمك نماييم.

مديركل كميته‌ي امداد استان اردبيل ابراز اميدواري كرد: با تلاش روز افزون، اميدواريم خدمت رساني گسترده تري را در عرصه‌ي فقر زدايي و مبارزه با محروميت در مناطق محروم و كمتر توسعه‌ يافته به منصه‌ي ظهور بگذاريم.

اين مقام مسئول به تعامل و همكاري هر چه بيشتر امدادگران با شخصيتهاي مذهبي، ديني و سياسي شهرستان تأكيد نمود و گفت: تعامل و همكاري كميته‌ي ‌امداد با ساير ادارات شهرستان پارس آباد مي تواند رسيدگي به امور محرومين را تسريع و تسهيل بخشد.

در اين مراسم، با اهداي لوح سپاس از زحمات صمد كريمي مدير سابق تقدير شد و ارشد سعادتي به عنوان مدير جديد كميته‌ي امداد شهرستان پارس آباد معرفي گرديد.

2014_10_28_14_13_38_544311244

نظرات