امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 17th, 2016 7:56 | کد خبر : 16888 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مداح نامی پارس آباد درگذشت

قدیر نورزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان پارس آباد بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مغانه، این مداح اهل بیت و عصمت طهارت (ع) که خود اهل پارس آباد بوده و در مساجد مختلف این شهرستان با صدای دلنشین خود چندین سال مداحی و نوحه خوانی کرده بود سه شنبه شب بعد از خواندن نماز مغرب و خروج از مسجد امام موسی بن جعفر (ع) پارس آباد دچار عارضه قلبی شده و در حین انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

بر اساس اعلام اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد، مراسم تشیع و خاکسپاری مرحوم نورزاده قرار است امروز چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام حسین (ع) به طرف مزار شهدا (میدان ترمینال) برگزار شود.

مغانه به نوبه خود فقدان این این مداح عاشق اهل بیت عصم و طهارت (ع)را به خانواده داغدار و سایر بازماندگان  آن مرحوم مغفور تسلیت و تعزیت می گوید.

ar2993

اخبار مرتبط

نظرات

بهزاد فرهودی

خدا رحمتش کنه…باورش برای ما انسانهای خیلی سخته، اینجانب به نوبه خود درگذشت مداح اهل بیت وعصمت طهارت را به خانواده آن مرحوم و همشهریان عزیز تسلیت عرض می نمایم.

مرادزاده

خداوند رحمت کند واقعا نوکر حسین بود روحش شاد

سجاد عبدالهی

خدا رحمتش کند

اصغر مستاجری

الله رحمت ایله سین پارس آبادین افتخاریدی جامعه مداحان عزاداردی تسلیت عرض اولونور

حامی مهندس بیگدلو

خانواده محترم نورزاده در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

سلام

خدا رحمتش کند

احد اسمعیلی از تهران

خبر رجعت جانگداز این مداح اهلبیت عصمت و طهارت (ع) را از طریق سایت مغانه دریافت نمودم ؛ ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و جامعه مداحان شهرستان پارس آباد ، از درگاه ذات احدیت برای روح آن مرحوم علودرجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نمایم.

علی رضا ارژنگی

خد اوند متعال رحمت کنه این مداح جوان ، توانا و مردمی اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) را که در طول سالهای اخیر در تمامی مراسمات و اعیادها مختلف در سطح شهرستان نقش فعالی از خود نشان میداد .من هم به نوبه خود درگذشت ناگهانی این سفر کرده را به مردم قدرشناس و مرزی و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد مغان و خانواده گرامی ایشان و بخصوص به مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت عرض می نمایم.

کمالی

(انا لله و انا الیه راجعون ) درگذشت مرحوم مغفور شادروان کربلایی قدیر نورزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت را به اهالی محترم مغان و بخصوص برادر بزرگوارم جناب آقای علی نورزاده و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم . روحش شاد و یادش گرامی.

اكبر

خدا رحمتش کنه مداح امام حسین ویارانش بود

سعید خاکپور

روحش شاد ویادش گرامی باد

مدیریت شرکت حمل و نقل عقاب بار

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی.

علي طلوعي

مرگ پایان زندگی نیست بلکه انتقال است؛ انتقال آن از دنیای فانی به دنیای باقی ، قطعا خبرتاسف بار ناگهانی مرگ جناب استاد نورزاده مداح خوش الحان دربار اباعبداله الحسین (ع) به همه تاثیر فراوان داشته و همه منطقه مغان را در غم فراقش ماتم نشین کرده ، این غم و اندوه رو به اهالی مومن و متدین منطقه مغان بویژه پارسآباد و خانواده آنمرحوم مخصوصا آقا رضا جان عزیز که قطعا ادامه دهنده راه پدر عزیزشان خواهند بود را تسلیت عرض مینمایم. ( خداوند رحمتشان کند. )

بهزاد

الله رحمت ائلسین

ناشناس

مردم پارس آباد یکی از خوبان راازدست داد روحش شاد

بهرام

باعرض تسلیت به تمامی اهالی مغان بخصوص به خانواده محترم ایشان حیف صد حیف که زود رفتن خنده رو شوخ تبع دلشاد با بودن این جور خصلتها وقتی نوحه سرایی مداحی می کردن اه رو از دل سنگ هم بیرون میاوردن استاد بتمام معنا بودن… افسوس . که رفتن افسوس.

(انا لله و انا الیه راجعون ) روحین شاد اولسون اقای قدیر نورزاده هیچ باور ایلمیرم تسلیت …دییرم

منوچهرسروی

با عرض تسلیت خدمت مردم شریف مغان ومداحان وخانواده محترم خدارحمتش کند آدم بسیار بزرگ محترم وشریفی بود حیف که زود رفت